مدیر تیم فوتبال امید، گفت:‌ عابدزاده به خاطر مشغله‌هایی که دارد عذرخواهی کرد و گفت نمی‌تواند در کنار ما باشد.
کد خبر: ۱۱۴۴۲۵۷
استیلی: عابدزاده به دلیل مشغله از حضور در تیم امید عذرخواهی کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس ، حمید استیلی در مورد شرایط تیم امید و اینکه آیا دستیاران زلاتکو کرانچار مشخص شد، گفت: فکر می‌کنم تا 2-3 روز آینده در این مورد به جمع‌بندی نهایی می‌رسیم و با توافق از لحاظ مالی شرایط کادر فنی هم مشخص خواهد شد.

وی در مورد بحث حضور احمدرضا عابدزاده در کادر فنی، عنوان کرد: عابدزاده به خاطر مشغله‌هایی که دارد عذرخواهی کرد و گفت نمی‌تواند در کنار ما باشد. برای عابدزاده در هر جا که هست آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرپرست تیم امید در رابطه با اینکه یک سایت عراقی زمان بازی با تیم امید عراق در کربلا را اعلام کرده و آیا این مسئله قطعی شده است، تصریح کرد: این مسئله هنوز قطعی نشده است. ما پیگیری‌های لازم را انجام دادیم و قرار است دو بازی تدارکاتی در عراق برای افتتاحیه ورزشگاه کربلا برگزار کنیم اما هنوز زمان دقیق مشخص نیست.

استیلی در مورد جلسه مربیان لیگ برتر با سازمان لیگ و اینکه آیا در تقویم پیشنهادی لیگ برتر بازی‌های آسیایی تیم امید دیده شده است، گفت: قرار بود این مسئله در برنامه لیگ دیده شود. طبق صحبتی که در کمیته فنی داشتیم گفته شد که برنامه مسابقات در لیگ برتر در نظر گرفته شود. البته ما در جلسه مربیان حضور نداشتیم و اطلاعات کافی در این مورد نداریم اما قرارمان بر این بود که قطعا برنامه مسابقات تیم امید در تقویم لیگ برتر دیده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها