تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در هفته اول لیگ ملت های والیبال که به میزبانی فرانسه برگزار می شود به مصاف کشور میزبان رفت و در پایان با نتیجه یک بر 3 متحمل شکست شد.
کد خبر: ۱۱۴۴۱۹۰
شکست ایران مقابل فرانسه در اولین گام

به گزارش جام جم آنلاین، شاگردان ایگور کولاکوویچ امشب در نخستین دیدار خود در لیگ ملت های والیبال به مصاف تیم فرانسه، قهرمان دوره گذشته رقابت های لیگ جهانی رفتند و اسیر بازی سرعتی تیم میزبان قرار گرفتند. ملی پوشان ایران با نتیجه 3-1 (25-20، 26-24، 25-24و 25-17 )مغلوب تیم فرانسه شدند.

مرحله مقدماتی رقابت های لیگ ملت های والیبال از چهارم خردادماه آغاز و تا سوم تیرماه در پنج هفته پیگیری می شود. هفته نخست رقابت‌های لیگ ملت ها به میزبانی فرانسه برگزار می شود و ملی پوشان ایران با تیم های ژاپن، استرالیا و فرانسه رقابت خواهند کرد. در لیگ ملت های والیبال 16 تیم حضور دارند که در مرحله مقدماتی با یکدیگر به رقابت می پردازند و در پایان پنج تیم برتر جدول به همراه فرانسه، میزبان دور نهایی مسابقات به مرحله نهایی راه خواهند یافت.
ملی پوشان کشورمان روز شنبه (امروز) و در دومین دیدار تیم ملی ایران ساعت 19:30مقابل استرالیا صف آرایی خواهد کرد.
تا این لحظه و پیش از بازی ایران تیم های بلغارستان، لهستان و آمریکا به ترتیب مقابل تیم های چین، کره جنوبی و آرژانتین پیروز شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها