قرعه‌کشی فوتبال دختران زیر ۱۹ سال آسیا؛

ایران با میانمار، فلسطین و لائوس همگروه شد

چند سال پیش که با کتایون خسرویار صحبت می کردیم هنوز بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بود. او که پدری ایرانی و مادری آمریکایی دارد سال ها برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفت.
کد خبر: ۱۱۴۳۳۸۳
بانوی ایرانی کاندیدای دریافت جایزه برترین مربی سال آمریکا شد(عکس)

به گزارش جام جم آنلاین ، در آن زمان چیزی که خسرویار بسیار بر روی آن تاکید می کرد این بود که قصد دارد به طور جدی وارد عرصه مربی گری شود و بتواند آنچنان پیشرفت کند که در رده مردان نیز سرمربی یک تیم شود. خسرویار در آن گفت و گو حرف های بسیار جالبی زد و از پشت پرده ها گفت ، مصاحبه ای که یک ساعت بعد با تماس پدرش و درخواست مبنی بر اینکه مصاحبه منتشر نشود، هرگز چاپ نشد! به هر حال از آن آرزوهای چند سال پیش کتایون چندتایی برآورده شده است. کتایون در مربی گری بسیار پیشرفت کرده و اکنون کاندیدای دریافت جایزه برترین مربی سال ایالات متحده آمریکا شده است.

دیروز نام 3 نامزد نهایی عنوان بهترین مربی زن ایالت متحده اعلام شدند که نام کتایون خسرویار، سرمربی تیم ملی بانوان ایران در رده های پایه در کنار آنوک برویل سرمربی هیرنفین و لیگا پاتوپا سرمربی ریگا یونایتد به چشم می خورد. کتایون خسرویار که بسیاری او را از عوامل مهم رشد فوتبال بانوان در ایران می دانند، در سال 2014 موفق شد به عنوان اولین بانوی ایرانی مدرک رسمی مربیگری فیفا را دریافت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها