فهرست کی روش دیروز اعلام شد. آنقدر بر سر خط خوردن جلال حسینی، حسین حسینی، کاوه رضایی و البته وریا غفوری حرف و حدیث پیش آمد که هیچکس اهمیت نداد به غیر از این هفت بازیکن دیگر هم خط خوردند.
کد خبر: ۱۱۴۳۱۱۸
این 11 نفر و دلیل خط خوردنشان!

به گزارش جام جم آنلاین ، اما دلیل خط خوردن این 11 بازیکن چه بود؟

وریا غفوری: چرا باید خط بخورد؟ چه دلیلی وجود دارد؟ او عملکرد بسیار خوبی در این فصل داشت، هم گل زد، هم پاس گل داد و یکی از موثرترین بازیکنان لیگ به شمار می رود. خط خوردن او توجیه چندانی ندارد.

جلال حسینی : عجیب‌ترین خط قرمز کی‌روش روی نام سیدجلال کشیده شد. او یکی از برترین بازیکنان لیگ بود. کی روش باید توضیحی برای خط زدن نام او و نگه داشتن منتظری مصدوم در تیم ملی داشته باشد.

حسین حسینی: دروازه‌بان استقلال در نیمی از بیست مسابقه لیگ برتر که به میدان رفت گل نخورد. او در این فصل با گل نخوردن در ۸۷۲ دقیقه، رکورد طولانی‌ترین زمان گل نخوردن در لیگ برتر را به نام خودش ثبت کرد. نیمکت نشینی های متعدد و جایگاه چرخشی او در دروازه استقلال دلیل اصلی خط خوردنش است.

کاوه رضایی: ۱۲ گل و ۶ پاس‌گل آمار فوق‌العاده کاوه در ۲۹ بازی شارلواست. آماری که او را جزو ۵ گلزن برتر لیگ بلژیک قرار می‌دهد. ولی کی‌روش ترجیح داد از بین هفت مهاجم آماده‌اش، کاوه را خط بزند.

سعید آقایی: سعید آقایی صد و بیست‌ویکمین بازیکن لیگ هفدهم بود و حضورش در لیست ۳۵ نفره کی‌روش هم جزو عجایب بود. دفاع چپ سپاهان در ۲۷ مسابقه‌ای که به میدان رفت هیچ گلی نزد و فقط یک پاس گل داد. اصلا چرا باید به جام جهانی می رفت؟

امید نورافکن: ستاره جوان استقلال در پست های مختلفی بازی می کند اما باز هم نتوانست آنقدر آماده باشد که نظر صد در صد کی روش را جذب کند. آمارهای دفاعی نورافکن هم چنگی به دل نمی‌زد و در هیچ کدام از عملکردها جزو پنج بازیکن برتر استقلال هم نبود تا کی‌روش را برای حضور در روسیه قانع کند.

محمد انصاری: برای بررسی دلیل خط خوردن انصاری باید جایی دورتر از آمار را نشانه گرفت. انصاری در این هفته‌ها فشار کافی روی مهاجم حریف را نمی‌آورد و در یارگیری نفر به نفر حساسیت کافی به خرج نمی‌داد. او با جای گیری های غلطش چطور می توانست در روسیه به میدان برود؟

استیون بیت‌آشور: در یازده بازی، یک گل زد، سه پاس گل داد. اما این بازیکن دورگه هم مانند وریا غفوری از لیست خط خورد تا رامین رضاییان بی‌رقیب‌تر از همیشه راهی روسیه شود.

احمد عبدالله‌زاده: ۸۱،۴ درصد از پاس‌های عبدالله‌زاده در لیگ هفدهم به مقصد رسید؛ یعنی بالاتر و بادقت‌تر از همه بازیکنان فولاد. احمد در هر ۹۰ دقیقه به طور میانگین ۱،۳ توپ از حریف می‌گیرد که تبحر بالای او در تکل‌موفق را به اثبات می‌رساند. ولی قد نه‌چندان بلند و ضعف‌اش روی توپ‌های هوایی اجازه نداد که در لیست نهایی تیم ملی حضور داشته باشد.

علی کریمی: مصدومیت او را از رسیدن به جام جهانی محروم کرد.

سروش رفیعی: او فصل ایده آلی در الخور قطر سپری نکرد ضمن اینکه بازیکن هم پست آماده او خیلی زیاد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها