سرمربی پرسپولیس درباره حضور در این تیم و پیوستن صادق محرمی و البته جام جهانی به اظهار نظر پرداخت. او همچنین در این مصاحبه تاکید کرد که این بازیکن در آینده تبدیل به یکی از گران ترین بازیکنان ایران می شود.
کد خبر: ۱۱۴۲۶۰۵
برانکو: محرمی ۱۰ میلیون یورو می‌ارزد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت اسپورت کرواسی، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس بعد از ثبت قهرمانی وصعود به جمع ۸ تیم برتر آسیا فصل خوبی را با سرخ‌ها به پایان رساند تا خودش را برای تعطیلات آماده کند و به استقبال فصل جدید برود.

هواداران پرسپولیس دیوانه تیم‌شان هستند

من اخیرا قراردادم را برای دو سال تمدید کردم و حداقل تا دو سال دیگر در پرسپولیس خواهم بود. پرسپولیس باشگاه بزرگی با ۴۰ میلیون هوادار است. اینجا هواداران دیوانه تیم‌شان هستند و کار کردن در چنین جوی برای من افتخار است چون انرژی مضاعفی به شما می‌دهند و خیلی خوشحالم در چنین تیم بزرگی کار می‌کنم. من امیدوار بودم بلاژویچ در جشن قهرمانی ما حاضر می‌شد اما مشکلاتی پیش آمد که نتوانست حاضر باشد و امیدوارم او را به زودی در ایران ببینم. صادق محرمی را به خوبی می‌شناسم و مطمئن هستم خیلی به کار دینامو خواهد آمد. او بازیکن بسیار خوبی است و مطمئن باشید ظرف چند سال آینده دینامو با فروش او ۱۰ میلیون یورو به دست خواهد آورد.»

شرایط کرواسی در جام جهانی

اول باید به فکر صعود از گروه بود. شک نکنید این یکی از بهترین نسل‌های کرواسی است و من فکر می‌کنم که کرواسی بتواند از گروه خود به مرحله بعد صعود کند. درباره مدعیان قهرمانی هم باید بگویم از نظر من برزیل،‌ اسپانیا و آرژانتین مدعیان قهرمانی هستند. اگر من بخواهم از بین این‌ها یک تیم را انتخاب کنم جواب من آرژانتین خواهد بود. آن‌ها تیم خیلی خوب و کاملی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها