تصویری که از بازی پرسپولیس و الجزیره امارات منتشر شد و شادی فرشاد احمدزاده و بی‌تفاوتی محسن مسلمان را به نمایش گذاشت، رسوایی فنی و فوتبالی جدیدی از هافبک سرخ‌ها بود.
کد خبر: ۱۱۴۱۷۸۱
بی تفاوتی هافبک پرسپولیس +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، محسن مسلمان از جمله بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس در این فصل بود اما به دلایل فنی و با نظر برانکو ایوانکوویچ به تدریج نیمکت نشین شد و حتی در بعضی از مسابقات به میدان نرفت.

رابطه برانکو با محسن مسلمان سر همین مسئله شکراب شد و کار را به جایی رساند که مترجم سرمربی پرسپولیس هم در ویدئوی جشن قهرمانی با حضور مسلمان قربانی این اختلافات شد.

رفتارها و حواشی مسلمان در پرسپولیس مسبوق به سابقه بوده است. از جمله اقدامات مسلمان در ماه های گذشته مشارکت هماهنگ کردن جلسه بازیکنان با هوادار متمول و بدهکار بانکی بود که اعتراض باشگاه پرسپولیس را در پی داشت. همچنین این بازیکن در فضای مجازی هم اقدام به انتشار مطالبی می کرد که نشان می داد رابطه اش با برانکو مناسب نیست و به نوعی سعی در متقابل کردن هواداران با سرمربی داشت.

این بازیکن حتی در تصویری که از بازی الجزیره و پرسپولیس منتشر شد، بعد از گل دوم سرخپوشان و صعود به مرحله بعد، ناراحت روی نیمکت نشسته است و از این موفقیت سرخپوشان خوشحال نیست! در این تصویر، فرشاد احمدزاده دیگر بازیکن پرسپولیس از شدت شادی از روی نیمکت بلند شده ولی مسلمان کاملا بی تفاوت است.

باوجود این حواشی اما باشگاه پرسپولیس به صورت شفاف موضع خود را در قبال محسن مسلمان مشخص نکرده است. باشگاه سعی دارد توپ را در زمین مسلمان بیندازد و این بازیکن هم نمی خواهد جدایی اش از پرسپولیس به نام او تمام شود.

حتی گفته می شود مسلمان قراردادش را با تیم جدیدش امضا کرده ولی برای اینکه رو در روی هوادارن قرار نگیرد، می خواهد این قطع همکاری از سوی باشگاه باشد. از سوی دیگر، پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس هنوز باز نشده و مدیران این باشگاه در این شرایط ترجیح داده اند از اعلام لیست خروجی تیم دست نگه دارند.

تصویری که از مسلمان در بازی با الجزیره منتشر شد تایید یا رسوایی بود که از سوی هر دو طرف رد می شد. با وجود اینکه طرفین نمی خواهند به همکاری ادامه دهند اما هیچدام هم حاضر نیستند در اعلام جدایی پیشقدم شوند. این تصویر مهر تاییدی بود برای «همراه نبودن» مسلمان و تیم پرسپولیس. او نشان داد اتفاقات تیم برایش مسئله مهمی نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها