سارا شیربیگی خیلی وقت است که در تیم ملی فوتسال بانوان بازی می کند. این دختر 27 ساله از همان اول هم گلزن بود. مربی از او به عنوان هافبک استفاده می کرد سارا گل می زد، مدافع می شد گل می زد. حتی دروازه بان هم می شد گل می زد. چه برسد به حالا که دیگر مهاجم است.
کد خبر: ۱۱۴۱۲۱۹
سارا شیربیگی، از یک شایعه دردسرساز تا خانم گلی آسیا!

به گزارش جام جم آنلاین ، سارا که ذاتا خانم گل است دیروز به همراه دوستان و هم تیمی های خود افتخار بسیار بزرگی به دست آورد و برای دومین بار قهرمان جام ملت های آسیا شد.

در شرایطی که ورزشکاران زن چندان در رسانه ها دیده نمی شوند سارا شیربیگی برای دومین بار در دو سال اخیر نامش سر زبان ها شنید. گفتیم که او خیلی وقت است که برای تیم ملی فوتسال بانوان بازی می کند اما به رسم نانوشته ای همانند بسیاری از ورزشکاران زن دیگر دیده نمی شود. نخستین باری که نامش به طور جدی در رسانه ها مطرح شد به خاطر یک شایعه بود، شایعه ای که خواب و خوراک را از او گرفته بود. اما آن شایعه چه بود؟

انتشار یک خبر دروغین مبنی بر اینکه وی در جمع 10 بازیکن برتر فوتسال بانوان دنیا قرار گرفته جنجال زیادی به پا کرد و بسیاری بر این باور بودند خود سارا این شایعه را درست کرده تا نامی برای خود مطرح کند این در حالی است که شیربیگیِ مستاصل دنبال کسی می گشت که این خبر را برای نخستین بار انتشار داده.

دومین بار اما همین دیروز بود که بار دیگر به صورت خیلی پررنگ نام سارای فوتسال ایران را شنیدیم. سارا در کمال افتخار و غرور خانم گل جام ملت های آسیا شد و جایزه ویژه ای را دریافت کرد.

البته فاطمه اعتدادی دیگر بازیکن ارزشمند تیم ملی فوتسال بانوان در کنار دو ژاپنی دیگر نیز مانند سارا 9 گل زده بودند اما چون تعداد پاس گل های سارا شیربیگی بیشتر شد جایزه بهترین بازیکن آسیا به او رسید.

تیم ملی فوتسال بانوان ایران در فینال رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال بانوان آسیا 2018 در تایلند با نتیجه 5 بر 2 ژاپن را شکست داد و برای دومین دوره پیاپی قهرمان این رقابت‌ها شد.

شی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها