کریم انصاری فرد هم می توانست افتخار بزرگ کسب عنوان آقای گلی یک لیگ اروپایی را پیدا کند اما در هفته های پایانی او به این عنوان بزرگ نرسید هر چند درخشش او باعث شده تا تیم های متعددی به دنبال جذب او باشند.
کد خبر: ۱۱۴۰۹۶۲
نصف بوندسلیگا به دنبال کریم انصاری فرد /کریم چهارمین بازیکن ایرانی بایرن مونیخ می شود؟!

به گزارش جام جم آنلاین ، بر اساس گزارش سایت ورزش یونان تیم های زیادی از بوندسلیگا خواهان جذب این ملی پوش ایرانی هستند اما در میان همه این پیشنهادات یک مورد بسیار شگفت انگیز به چشم می خورد؛ بایرن مونیخ!

علی دایی نخستین بازیکن ایرانی تاریخ باشگاه بزرگ و محبوب بایرن مونیخ بود. او در سال 98 میلادی از آرمینیا بیله فلد به بایرن مونیخ پیوست و با این تیم نه تنها قهرمان بوندسلیگا شد که به عنوان تنها بازیکن آسیایی حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را هم تجربه کرد.

دومین بازیکن ایرانی تیم بایرن مونیخ وحید هاشمیان است. او دوره ای کوتاه مدت در بایرن مونیخ داشت و یک فصل بیشتر دوام نیاورد.

سومین بازیکن ایرانی تیم بایرن علی کریمی بود، کسی که به همراه وحید هاشمیان یکی از بدترین خریدهای بیست سال اخیر بایرن معرفی شدند.

اما بایرن می تواند صاحب چهارمین بازیکن ایرانی تاریخ خود شود. سایت ورزش یونان از پیشنهاد بایرن مونیخ به کریم خبر می دهد، خبری که از سوی او هنوز تایید نشده است. البته سایت ورزش یونان تا حدودی هم اغراف می کند و می نویسد نصف بوندسلیگا به دنبال جذب این بازیکن ایرانی هستند.

البته به نظر می رسد آگزبورگ نسبت به بایرن مونیخ برای جذب انصاری فرد بسیار جدی تر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها