قهرمانی‌های پیاپی پرسپولیس در لیگ برتر و نمایش موفق ستاره‌های این تیم، باعث شده تعداد ملی‌پوشان برانکو در تیم ملی همیشه بیشتر از سایر تیم‌ها باشد.
کد خبر: ۱۱۴۰۹۶۰
لیست کی‌روش به سود پرسپولیس؛ بی‌قراردادها

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نود ، موضوعی که هر سال، قیمت بازیکنان پرسپولیس را هم بالاتر می‌برد و نگه داشتن‌شان را برای باشگاه سخت‌تر می‌کرد. از این جمع، مهدی طارمی و رامین رضاییان از پرسپولیس جدا شده‌اند اما پرسپولیسی‌ها هنوز با علیرضا بیرانوند، وحید امیری، جلال حسینی و شاید محمد انصاری، صاحب نماینده‌های زیادی در تیم ملی است.

داشتن نماینده‌های پرتعداد در تیم ملی، برای هر باشگاهی افتخار است اما در فصلی که سرخپوشان نمی‌توانند در نقل و انتقالات شرکت کنند، برای‌شان علاوه بر افتخار یک تهدید جدی تلقی خواهد شد. پرسپولیس اعلام کرده اجازه جدایی ستاره‌هایش را نمی‌دهد اما در ۶ بازیکن این تیم در پایان فصل قراردادشان به پایان رسیده و دست باشگاه برای نگه داشتن‌شان بسته خواهد بود.

از بین بازیکنان بدون قرارداد پرسپولیس، رادوشوویچ قراردادش را تمدید کرده و محمد انصاری، گفته اگر پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات محروم باشد بدون قید و شرط قراردادش را تمدید می‌کند. در این شرایط محسن مسلمان، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده و صادق محرمی، بازیکنانی هستند که قرارداد نداشتن‌شان پرسپولیسی‌ها را نگران می‌کند.

وحید امیری، قطعا در لیست اعزامی کی‌روش به جام جهانی خواهد بود و با توجه به سن و سالش، شانس زیادی برای حضور در فوتبال اروپا نخواهد داشت. دیگر بازیکنان بدون قرارداد پرسپولیس هم بدون حضور در جام جهانی، پیشنهادهای زیادی نخواهند داشت و پرسپولیسی‌ها می‌توانند امیدوار باشند اتفاقی که برای محرمی افتاد، برای کمال و فرشاد نمی‌افتد و آن‌ها فصل بعد هم با پیراهن پرسپولیس در لیگ برتر بازی خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها