کریستیانو رونالدو خارج از میدان فوتبال حرف های زیادی برای گفتن دارد. هم در زمینه تجارت، هم در زمینه کارهای بشردوستانه و هم در زمینه فیلم و انیمیشن!
کد خبر: ۱۱۴۰۹۴۱
کریستیانو رونالدو شخصیت کارتونی شد (عکس)

به گزارش جام جم آنلاین ، کریستیانو رونالدو مهاجم تیم رئال مادرید با امضای قراردادی با شرکت کتاب های داستانی مصور «ایندیا گرافیک» و کمپانی تولید کننده انیمیشن «وی اچ اس کامیونیکیشنز» موافقت خود را با استفاده از چهره و شخصیتش در دنیای هنر و سرگرمی اعلام کرد.

به این ترتیب بزودی شاهد حضور رونالدو یا به عنوان ابرقهرمانی جدیدی در کارتون، اسباب بازی،کتاب های مصور و داستانی، بازی های رایانه ای و محصولات دیجیتالی خواهیم بود.

البته رونالدو در روزهای اخیر یک کار هنری دیگر هم انجام داد. بعد از اینکه اخیرا دیوید بکام و زلاتان ابراهیموویچ از مطرح ترین چهره های دنیای فوتبال بودند که در حرفه سینما فعالیت داشتند، حالا انگار قرار است کریستیانو رونالدو رو به تهیه کنندگی یک سریال بیاورد. سریالی فوتبالی که قرار است از شبکه اجتماعی فیسبوک پخش شود و درباره یک تیم فوتبال زنان در نیویورک است. البته که به نظر در این مورد فقط اسم تهیه کننده روی رونالدو باشد و هدف اصلی این است که فوق ستاره پرتغالی مشاوره های لازم درباره فضاهای فوتبالی سریال را به سازندگان اصلی خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها