دختران فوتسالیست ایرانی امروز در فینال جام ملت ها به میدان می روند

بفرما جام!

سه سال پس از درخشش فرشته کریمی که با عملکرد خوب او، ایران به قهرمانی جام ملت‌های آسیا رسید، کریمی همچنان به عنوان یک ستون و پایه تیم به حساب می‌آید.
کد خبر: ۱۱۴۰۱۳۴
فرشته کریمی: آمدیم که دوباره قهرمان آسیا شویم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه ، فرشته کریمی در رقابت‌های سال 2015، 6 گل به ثمر رساند که شامل گلزنی اش در فینال نیز می‌شود و موفق شد عنوان بهترین بازیکن رقابت ها را از آن خود کند و حالا این فرم استثنایی را در تایلند نیز ادامه داده و دو بازی پیاپی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. ستاره 29 ساله ایران در دیدار مقابل ترکمنستان و ازبکستان بار دیگر درخشید و 4 گل برای ایران به ثمر رساند تا تیم ملی به جمع 8 تیم برتر آسیا برسد.

درخشش و قهرمانی فوتسال بانوان ایران در سال 2015، کریمی و هم تیمی‌هایش را در ایران به چهره‌های بسیار محبوبی تبدیل کرد و اعجوبه های جنوب تهرانی توانسته اند جوی که اطراف تیم تشکیل شده را به انگیزه ای برای پیشرفت تبدیل کنند.

کریمی در این رابطه گفت:«پس از قهرمانی در سال 2015، ما در کشورمان به خوبی شناخته شدیم. برنامه های تلویزیونی بزرگ ایران از ما دعوت کردند که این باعث شد مردم ما را بهتر بشناسند و از این بابت خیلی خوشحال بودم. اینکه مردم از ما انتظار دارند پیروز شویم و بهترین باشیم، باعث می‌شود قوی تر شویم.»

شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تایید کرد که پس از درخشش در مالزی، توجهات به این تیم بیش از پیش شد. او گفت:« فکر می‌کنم قهرمانی در رقابت‌های سال 2015، گامی بلند بود که مردم این تیم و قهرمانانشان را بشناسند. حالا فرشته، حتی برای افرادی که نمی‌توانند بازی‌های او را تماشا کنند نیز به خوبی شناخته شده است و آنها اخبار و تصاویر را از طریق اینترنت دنبال می‌کنند. فرشته و برخی دیگر از بازیکنان حالا دیگر معروف هستند ولی به نظر من، تمام بازیکنان تیم ملی ایران بهترین هستند.»

ایران در 2 بازی اولش در جام ملت‌های آسیا، 23 گل به ثمر رسانده و کریمی و هم‌تیمی‌هایش، مدعی اصلی قهرمانی هستند و مطمئنا این هدفی است که آنها دنبال می‌کنند.

کریمی در این رابطه گفت:«ما اینجا آمده ایم تا از عنوان قهرمانی مان دفاع کنیم. تیم ما تا به اینجا عالی کار کرده است. شاید نیمی از بازیکنان سال 2015 در کنار ما نباشند و چندین بازیکن جوان نیز به تیم ما اضافه شده اند که برای اولین بار در چنین رقابتی شرکت کرده اند. برخی بازیکنانی که در تیم حضور ندارند، تجربه بسیار بالایی داشتند بنابراین بازیکنان جدید تلاش می‌کنند جای با تجربه ها را پر کنند.»

با این حال، عملکرد ایران را به سختی می‌توان به عنوان یک تیم بی تجربه بررسی کرد ولی آنها احتمالا دیدار دشوارتری نسبت به دو دیدار اخیر خود در یک چهارم نهایی مقابل چین خواهند داشت. شاگردان هو جی در دیدار مقابل ژاپن که فینالیست سال 2015 بود، عملکرد بسیار خوبی داشتند و ژاپن به سختی توانست با پیروزی 6-4 از سد آنها بگذرد و کریمی انتظار دیدار دشواری را دارد.

کریمی با اشاره به برتری 5-1 سال گذشته مقابل چین، ادامه داد:«ما چین را می‌شناسیم زیرا سال گذشته تجربه روبرو شدن با آنها را داشتیم. همچنین از دیدارهای دوستانه ای که ماه گذشته مقابل آنها در تهران برگزار کردیم نیز شناخت خوبی به دست آورده ایم. آنها را خیلی خوب می‌شناسیم و آنها را یک تیم خوب می‌دانیم که باید با بهترین عملکرد ممکن مقابلشان به میدان رفت.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها