مرد فرانسوی بالاخره پس از 22 سال برای همیشه از جمع توپچی های لندن جدا شد و رفت.
کد خبر: ۱۱۳۹۸۶۷
آخرین جمله مرد فرانسوی: ممنون که مرا تحمل کردید

به گزارش جام جم آنلاین ، آرسن ونگر، سرمربی آرسنال پس از پایان آخرین بازی خانگی دوران حضورش دراین تیم از هواداران تشکر کرد.

او در پایان جدال منجر به برتری 5 بر صفر توپچی‌ها مقابل برنلی در هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس گفت: ابتدا آرزو می‌کنم هرچه زودتر سرالکس فرگوسن بهبود یابد. من به شخصیت قدرتمند و خوش بین او اطمینان دارم و فرگی خیلی زود این بحران را پشت سر خواهد گذاشت. همیشه یک طرفدار آرسنال خواهم ماند و این چیزی است که در هر سلول بدن ما، در رویاها و نگرانی‌ها باعث اتحاد خواهد شد.می‌خواهم از همه اعضای باشگاه تشکر کنم که این باشگاه را تبدیل به تیمی بسیار ویژه کرده‌اند. این گروه از بازیکنان نه تنها داخل زمین، بلکه بیرون زمین هم کیفیت خاصی دارند. از هواداران می‌خواهم این تیم را در فصل بعد پشتیبانی کنند زیرا سزاوار حمایت هستند.

او در ادامه خطاب به هواداران گفت: ممنونم که در این زمان طولانی مدت من را تحمل کردید. می‌دانم آسان نبود اما فراتر از همه چیز، دوستدار شما و دوستدار آرسنال هستم.دوست دارم صحبت‌هایم را با این جملات ساده تمام کنم؛ دلم برای شما تنگ خواهد شد و ممنونم که بخش مهمی از زندگی من را تشکیل دادید. امیدوارم خیلی زود شما را ببینم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها