ستاره برزیلی سال‌های نه چندان دور استقلال گفت: شاید باور نکنید اما در کنار خانواده و دوستانم در شرایطی که پیراهن آبی استقلال را بر تن داشتم درست مثل همه استقلالی‌ها بعد از برتری و بالا بردن جام در محله‌ای که زندگی می‌کنیم جشن قهرمانی به راه انداختم.
کد خبر: ۱۱۳۹۸۵۷
جان‌واریو: با پیراهن استقلال، فینال را تماشا کردم و جشن گرفتم!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرآنلاین ، ستاره برزیلی سال‌های نه چندان دور استقلال از قهرمانی این تیم در رقابت‌های جام‌حذفی حسابی هیجان‌زده شد. فابیو جان‌واریو هافبک برزیلی و محجوب اواخر دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ یکی از بازیکنان خارجی است که در یک دهه گذشته به محبوبیت خاصی بین طرفداران استقلال رسید، بازیکنی که در قهرمانی‌های این تیم نقش مهمی ایفا کرد و سال ۸۸ گل او بود که قهرمانی لیگ در مشهد را برای آبی‌ها به ارمغان آورد. جان‌واریو روزهای پایانی سال گذشته تصمیم داشت برای تماشای شهرآورد تهران بعد از سال‌ها به ایران سفر کند که بنا به مشکلات شخصی نتوانست اما این بار فینال حذفی را از طریق تلویزیون پی‌گیری کرد و بعد از قهرمانی این تیم و بالا بردن جام توسط کاپیتان آبی‌ها در پستی اینستاگرامی شادی و ذوق‌زدگی خود را از شکستن طلسم تصاحب جام توسط استقلال نشان داد. فرصتی دست داد تا با این چهره دوست‌داشتنی گفت‌وگوی کوتاهی داشته باشیم.

جشن قهرمانی برپا کردم
شاید باور نکنید اما در کنار خانواده و دوستانم در شرایطی که پیراهن آبی استقلال را بر تن داشتم جدال با خونه به خونه را تماشا کردم و درست مثل همه استقلالی‌ها بعد از برتری و بالا بردن جام در محله‌ای که زندگی می‌کنیم جشن قهرمانی به راه انداختم. آن جا حضور نداشتم اما بدون اغراق روح و روانم کنار طرفداران و بازیکنانی بود که با جام شادی می‌کردند چون آن لحظات برایم کاملاً آشنا و قابل درک بود.

استقلال شفر باید یک جام می‌گرفت
روند خوب استقلال با شفر باید با یک جام تکمیل می‌شد، خوشحالم این اتفاق در فینال حذفی رخ داد تا دوباره تیم محبوبم به روزهای اوج خود برگردد. شک ندارم این تازه استارت موفقیت‌های بیشتر استقلال خواهد بود چون با شناختی که از سرمربی آلمانی دارم شک ندارم او با جاه‌طلبی‌هایی که دارد می‌تواند این تیم را به نوک قله آسیا و ایران برساند البته به شرطی که باشگاه به صورت کامل برنامه‌ها و خواسته‌های این مربی در دو سال آینده را فراهم کند چون شنیدم که این مربی برای دو سال دیگر قراردادش را تمدید کرده است.

جنگ استقلال و قلعه‌نویی جذاب است
تا جایی که خبر دارم استقلال حالا باید در پلی‌‌آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل ذوب‌آهن یک جدال حساس دیگر را تجربه کند. به شخصه اعتقادم این است جدال این تیم با رقیبی که هدایتش برعهده امیر قلعه‌نویی خواهد بود می‌تواند جذابیت‌های خاص فراوانی داشته باشد درست مثل برهه‌ای که ما با سپاهان مقابل استقلال به میدان رفتیم. امیدوارم این دوئل بزرگ با یک نمایش خوب و نتیجه لازم برای استقلال به پایان برسد.

تیام من را یاد توره انداخت
باید اعتراف کنم حضور بازیکنی مثل مامه تیام در خط حمله استقلال نقش بسزایی در پیشرفت این تیم در رقابت‌های آسیا داشت چون او من را یاد ابراهیم توره می‌اندازد. مهاجمی که در سپاهان بازی کنار او را تجربه کردم و به خوبی پی بردم که داشتن چنین مهاجمانی تا چه اندازه می‌تواند خیال مربی را روی نیمکت آسوده کند که تیام هم درست همان نقش ابراهیم توره سپاهان را برای شفر در استقلال بازی کرد.

در روسیه اول طرفدار برزیل بعد طرفدار ایران هستم
در جام جهانی‌ ۲۰۱۸ روسیه، برزیل شانس زیادی در راه قهرمان شدن دارد به خصوص بعد از اینکه تیته سرمربی تیم توانست نظم و انضباط را به فوتبال ملی برزیل برگرداند. احتمال اینکه به روسیه بروم زیاد است که در این صورت ابتدا طرفدار برزیل خواهم بود سپس طرفدار ایران. قطعاً برای حمایت از این تیم خودم را به ورزشگاه‌های محل بازی شاگردان کی‌روش می‌رسانم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها