نفت مسجد سلبمان با تساوی 2 بر 2 مقابل مس رفسنجان و نساجی مازندران با پیروزی 6 بر صفر مقابل را ه آهن به لیگ برتر صعود کردند.
کد خبر: ۱۱۳۸۴۵۶
صعود نفت مسجد‌سلیمان و نساجی به لیگ برتر / صعود دراماتیک و استثنایی تیم نکونام به لیگ برتر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از "ورزش سه"، هفته سی و چهارم و نهایی رقابت های لیگ یک در شرایطی پیگیری شد، که چهار تیم نفت مسجد سلیمان، خونه به خونه، نساجی مازندران و بادران به ترتیب شانس های صعود به شمار می رفتند، اما در شرایطی که شانس خونه به خونه بیشتر بود، این نساجی مازندران بود که بالاتر از هم استانی خود به لیگ برتر راه یافت.

در مسجد سلیمان شاگردان فکری با تساوی 2 بر 2 صعود خود را بدون توجه به نتایج سایر دیدارها لیگ برتری شدند.

اما در تهران و بابل همه چیز تا ثانیه های آخر پر از استرس و هیجان بود؛ تیم نساجی مازندران تا ثانیه های آخر با 5 گل از راه آهن پیش بود و در بابل تیم خونه به خونه با نتیجه 2 بر 1 از برق جدید شیراز.

شاگردان اسکوچیچ که 9 دقیقه وقت اضافه را پیش روی خود می دیدند، با تمام وجود حمله می کردند ولی در تهران نساجی که 9 دقیقه وقت تلف شده مانند هم استانی در اختیار داشت، گل ششم را در ثانیه های پایانی به ثمر رساند تا این گل آب سردی باشد بر پیکر شاگردان اسکوچیچ و آنها ناباورانه از صعود بازبمانند.

در پایان این فصل حساس و نفس گیر از رقابت های لیگ یک دو تیم نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران لیگ برتری شدند و سه تیم راه آهن، صبای قم و ایران جوان بوشهر هم به دسته دوم سقوط کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها