حسین هدایتی یکی از سرمایه‌داران و ثروتمندان بزرگ ایران است که شهرت او بیشتر به دلیل کمک‌های مالی او به باشگاه پرسپولیس و البته تاسیس باشگاه فوتبال استیل‌آذین است که طی مدت حضور در لیگ برتر فوتبال ایران حسابی سر و صدا و حاشیه به پا کرد و البته هنوز هم در محافل فوتبالی پیرامون این تیم و اتفاقاتی که در آن رخ داده، گفتگو می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۸۳۲۴
هدایتی چگونه اسپانسر جشن قهرمانی شد؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه ، این چهره البته پس از سقوط استیل‌آذین و هزینه‌های میلیاردی که در این تیم انجام داد، از فوتبال کنار نرفت و با دو تیم ملوان بندرانزلی و گهر درود بار دیگر نام خود را در لیگ برتر مطرح کرد.

هدایتی در چند برهه که بحث واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی مطرح شده بود، پا پیش گذاشت و پیشنهاد خود را در مورد خرید سهام باشگاه پرسپولیس ارائه داد ولی در نهایت هیچ یک از این درخواست‌ها به دلایلی که مشخص نشد، مورد قبول قرار نگرفت تا حضور این تاجر ثروتمند در فوتبال، منحصر به کمک‌های مالی بی‌حساب او به بازیکنان باشگاه پرسپولیس باشد؛ کمک‌هایی که همواره انتقادات شدیدی را نیز به همراه داشته است.

با این حال روز جمعه هنگامی که سکوی قهرمانی پرسپولیسی‌ها برپا شد، شاهد اتفاق جالب توجهی بودیم و شرکت استیل‌آذین ایرانیان بخش عمده‌ای از فضاهای تبلیغاتی جشن قهرمانی را از آن خود کرده بود. علیرضا شیرازی مدیر شرکت تبلیغات محیطی طرف قرارداد با فدراسیون فوتبال در مورد چگونگی حضور این شرکت حاشیه‌ساز در جشن قهرمانی سرخپوشان گفت: « حضور این شرکت براساس یک قرارداد کاملا تجاری بوده که بیشترین مبلغ پیشنهادی را ارائه داد. ما تعرفه‌هایی را تعیین کرده بودیم و به شرکت‌های مختلف اطلاع دادیم که در این میان شرکت مورد نظر بیشترین مبلغ پیشنهادی را داشت.» او در مورد اینکه این شرکت صنعتی که مرتبط به آقای هدایتی است، پیش‌تر نیز در طول لیگ هفدهم با آنها در ارتباط بوده یا خیر، توضیح داد: «بله آنها امسال در چند بازی شامل دربی و بازی های ملی حضور داشتند. ما با هر شرکت مُجازی (دارنده محصولات ایرانی یا خارجی) که در ایران باشد و طبق قوانین جمهوری اسلامی کار کند، همکاری تبلیغاتی انجام می‌دهیم. البته طی مدتی که آمدیم، سعی کردیم برندهایی که سطح پایین را دارند وارد نکنیم.»

در نهایت هدایتی که طی یک سال گذشته تلاش داشت با اسپانسری خود باشگاه پرسپولیس در قهرمانی این تیم مشارکت داشته باشد، از مسیری دیگر نام خود را در جشن قهرمانی مطرح کرد؛ اتفاقی که البته باعث ایجاد واکنش‌های دامنه‌داری در فضای شبکه‌های اجتماعی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها