به دلیل عدم پرداخت مطالبات؛

فیفا از «سیاه جامگان» سه امتیاز کسر کرد

لیگ هفدهم در حالی با قهرمانی سرخ ها به پایان رسید در که نیم فصل دوم تیم ذوب آهن اصفهان تیم به مراتب بهتری نسبت به پرسپولیس بود.
کد خبر: ۱۱۳۸۳۱۹
«آمار بازی» با نیم فصل دوم لیگ هفدهم / ذوب آهن قهرمان شد!

به گزارش جام جم آنلاین ، نتایج حاصل شده در نیم فصل دوم نشان می دهد که ذوب آهن بهترین تیم نیم فصل دوم است. این تیم حتی از پرسپولیس و استقلال هم بهتر نتیجه گرفت.

این تیم در نیم فصل دوم 36 امتیاز گرفت و با مجموع 55 امتیاز نایب قهرمان شد. این تیم 11 برد، سه مساوی، یک شکست ، 25 گل زده و 1 گل خورده در نیم فصل دوم ثبت کرد.

استقلال نیز در نیم فصل دوم بعد از ذوب آهن بهترین تیم از لحاظ نتیجه گیری است. این تیم 34 امتیاز گرفت. در رده سوم بهترین تیم های نیم فصل دوم سایپا قرار دارد، شاگردان علی دایی 31 امتیاز کسب کردند.

پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ برتر چهارمین تیم برتر نیم فصل دوم بود. شاگردان برانکو در نیم فصل دوم فقط 28 امتیاز گرفتند. سرخ‌پوشان در نیم فصل دوم ۸ بار پیروز شدند، ۴ بار برابر حریفان متوقف شده و ۳ بار شکست خوردند. آنها در نیم فصل دوم ۲۱ بار گل زدند و ۹ بار هم گل خوردند.

در نیم فصل دوم تیم فوتبال سیاه‌جامگان با کسب تنها ۷ امتیاز ضعیف‌ترین عمل‌کرد را در بین تیم‌های لیگ برتری داشت و بعد از آن نیز نفت تهران با ۱۱ امتیاز در رده بعدی قرار می‌گیرد.

*بهترین خط حمله برای استقلال است، این تیم در نیم فصل دوم 32 گل زد.

*سیاه جامگان و پدیده هم ضعیف ترین خط حمله نیم فصل دوم را داشتند و هر کدام فقط هشت بار موفق به گلزنی شدند. در این میان سیاه جامگان به دسته یک سقوط کرد.

*بهترین خط دفاعی نیم فصل دوم هم متعلق به پرسپولیس که فقط 9 گل خورد. استقلال هم در رده دوم قرار می گیرد که 11 بار دروازه اش را باز شده دید. آمار ضعیف ترین خط دفاعی باز هم به سیاه جامگان مربوط می شود که 28 بار گل خورد.

*ذوب آهن با ۱۱ پیروزی در نیم فصل دوم دارای بیشترین پیروزی است و سیاه جامگان با تنها یک پیروزی در این نیم فصل کمترین پیروزی را دارد.

*بیشترین تعداد مساوی در نیم فصل دوم به تیم پارس جنوبی جم تعلق می‌گیرد. شاگردان تارتار ۹ بازی از ۱۵ بازی خود در نیم فصل دوم را با نتیجه مساوی به پایان رسانده‌اند. ذوب آهن، سپیدرود و پدیده هر کدام با تنها ۳ مساوی دارای کمترین مساوی در نیم فصل دوم هستند.

*رکورد کمترین شکست در نیم فصل دوم با یک بار شکست خوردن در اختیار استقلال و ذوب آهن است و سیاه جامگان با ۱۰ شکست دارای بیشترین تعداد شکست در نیم فصل دوم مسابقات است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها