در هفته پایانی لیگ برتر، همه مدعیان نایب قهرمانی بردند و ذوب آهن با اختلاف یک امتیاز در رده دوم قرار گرفت و استقلال و سایپا سوم و چهارم شدند.
کد خبر: ۱۱۳۷۸۷۹
جدال نایب قهرمانی را ذوب آهن برد / استقلال در رده سوم ماند / اما و اگر آسیایی شدن شاگردان دایی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، تیم‌های فوتبال نفت تهران و ذوب‌آهن از ساعت ۱۷ امروز (جمعه) در آخرین هفته لیگ برتر با قضاوت علی صفایی در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند و در پایان ذوب‌آهن با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

ذوب‌آهن که از ابتدای بازی مالک توپ و میدان بود در دقیقه ۳۸ به گل رسید. کی‌روش استنلی روی پاس بختیار رحمانی و در حالی که با دروازه‌بان نفت تک‌به‌تک شده بود، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

در ادامه شاگردان قلعه‌نویی فشار بی‌امانی روی دروازه نفت آوردند اما امیرحسین بیات با درخشش در قفس توری نفت، مانع گلزنی اصفهانی‌ها شد.

به این ترتیب ذوب‌آهن با برتری یک گله مقابل نفت ۵۵ امتیازی شد و با کسب نایب قهرمانی لیگ، به عنوان دومین سهمیه ایران به لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.
نفت تهران نیز که سقوطش به لیگ یک قطعی شده بود، با ۲۴ امتیاز به کارش در لیگ هفدهم پایان داد و در رده پانزدهم قرار گرفت.

استقلال با دبل سپاهان آسیایی شد

در آخرین هفته لیگ برتر فوتبال ایران، تیم سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان از ساعت ۱۷ میزبان استقلال تهران بود. این بازی در پایان با پیروزی یک گله استقلال به پایان رسید.

تک گل استقلال را تیام در دقیقه 12 به ثمر رساند.

استقلال با این پیروزی ۵۴ امتیازی شد و در رده سوم ماند.

آسیایی‌شدن شاگردان دایی به اما و اگر کشیده شد


در یکی از مهمترین دیدارهای هفته آخر لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم پیکان و سایپا از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهدای شهر قدس برابر هم قرار گرفتند که این دیدار در پایان با برتری دو بر یک شاگردان دایی به اتمام رسید.

در این دیدار ترابی(۱۴) از روی نقطه پنالتی و اسدی(۲۶) برای سایپا گلزنی کردند و صادق بارانی(۶۵) از روی نقطه پنالتی تک گل میزبان را به ثمر رساند.

سایپا با این پیروزی ۵۴ امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال در رده چهارم قرار گرفت. پیکان نیز با ۴۷ امتیاز در رده پنجم باقی ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها