مصاحبه عجیب و غریب بهروز رهبری فر با برنامه مدال که توسط مهرداد میناوند اجرا می‌شود حسابی شهر را به هم ریخت. رهبری‌فر که خودش هم انتظار چنین پیامدهایی را نداشت حالا در پی جبران است.
کد خبر: ۱۱۳۷۱۹۰
ادعای تازه رهبری‌فر؛ هدایتی بی خبر بود

به گزارش جام جم آنلاین ؛ او در مصاحبه با روزنامه گل گفته حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین از آن اتفاقات بی خبر بوده است:

«همه می‌دانند که رابطه من و هدایتی همیشه خوب بوده است. او برای فوتبال زحمات زیادی کشیده است و من همیشه ممنون او هستم. باورتان نمی‌شود که حتی همسرم بعد از این مصاحبه به یکی از منتقدان سرسخت من تبدیل شد. او می‌گفت چرا طوری مصاحبه کردی که شائبه‌هایی نسبت به افراد و خصوصا حاج‌حسین ایجاد شود. من همین‌جا اعلام می‌کنم که صحبت‌های من کاملا در حمایت از حسین هدایتی بوده است. ولی اینکه چرا بعضی از افراد حاشیه‌نشین در فوتبال رخنه کرده و چنین مسایلی را به‌وجود آورده‌اند، نمی‌دانم. اگر تخلف و فسادی ایجاد می‌شود، از سوی کسانی است که به فوتبال ما و باشگاه‌هایی مثل استیل‌آذین ضربه می‌زنند و آن را از مسیرش خارج می‌کنند. وگرنه روح هدایتی از این چیزها خبر نداشت. این حرف‌ها را می‌زنم چون به این مرد مدیون هستم. حالا حاجی اگر می‌خواهد شکایت کند گردن من از مو هم نازک‌تر است. من از خود حاجی یاد گرفتم که وقتی حق با من است، از دادگاه و پاسگاه نترسم. اگر حاجی فکر می‌کند من اجحافی در حقش کرده‌ام، می‌تواند از حقش دفاع کند و از من شاکی شود. اما باز هم می‌گویم که هدایتی در جریان این مسایل نبود و منظور من هم هرگز حسین هدایتی نبوده است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها