سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا آمارهایی جالب از دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا منتشر کرد که در این فهرست علیرضا بیرانوند هم قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۳۶۸۶۶
علیرضا بیرانوند در میان آمارهای برتر AFC

به گزارش جام جم آنلاین ، ۳۸۴ ‌دقیقه است که علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گلی را دریافت نکرده است. او توانسته پنج کلین شیت در شش بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به ثبت برساند.

همچنین دیگر آمارهای جالب توجه در رقابت‌های امسال لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

۱. الدحیل اولین تیم بعد از کاشیما در سال ۲۰۱۰ است که توانست با شش برد از شش بازی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.

۲. چونبوک موتورز با برتری ۳ بر صفر برابر کیچه تعداد گل‌هایش را در این فصل به عدد ۲۲ رساند تا بهترین آمار را از نظر خط حمله در اختیار داشته باشد.

۳. دژان دامیانوویچ موفق شد در جریان برتری یک بر صفر سوون سامسونگ برابر کاشیما سی و دومین گل خود را در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر برساند تا فقط چهار گل کمتر از صدرنشین یعنی لی دونگ گوک داشته باشد.

۴. لوکوموتیو در جریان بازی با ذوب آهن ۵۱ سانتر روی دروازه‌ حریف داشت و نتوانست ثمری از این سانترها برابر نماینده ایران بگیرد.

۵. پنج تیم الاهلی، العین، استقلال، گوانگژو و الدحیل تیم‌هایی بودند که بدون باخت به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند.

۶. براندون اونیل در جریان بازی آخر سیدنی برابر شانگهای ۱۲۵ بار پاس داد که بیش از هر بازیکن دیگری در این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا بود.

۷. لیم سون یونگ، دویست و هفتاد و یکمین و آخرین گل مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را در جریان بازی چونبوک برابر کیچه وارد دروازه‌ حریف کرد. البته این آمار ۳۲ گل کمتر از آمار سال گذشته است. پارسال ۳۰۳ گل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ثبت شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها