سال گذشته نفت در همین فصل با علی دایی قهرمان جام حذفی ایران شد اما امروز سوگوار سقوط به لیگ دسته یک است. سقوط یکی از قدیمی ترین باشگاه های فوتبال ایران به دسته یک فوتبال ایران مقصران متعددی دارد.
کد خبر: ۱۱۳۶۸۵۶
داستان یک سقوط /  نفت تهران از آسیا تا قعر حاشیه و ناکامی

به گزارش جام جم آنلاین ، نفت با شکست سنگین سه بر صفر مقابل پارس جنوبی لطف بزرگی به سایر فانوس به دستان کرد و آنها را از سقوط نجات داد اما در مقابل خودش به دسته یک سقوط کرد.

ناصر فریادشیران (مربی تیم نفت) که نقش زیادی در جنجال آفرینی های این فصل برای باشگاه نفت داشت (به یاد بیاورید ماجرای اخراجش از باشگاه و آتش زدن پیراهن این تیم در برنامه نود) در کنفرانس خبری بعد از دیدار با پارس جنوبی گفت که افاضلی سرمربی تیم از شدت ناراحتی نمیتواند صحبت کند.

شگفت آنکه پس از آن حجم از حاشیه ها و جنجال ها فریادشیران باز هم با درخواست باشگاه به کار خود در این تیم ادامه داد ، هر چند چه می رفت و چه نمی رفت یکی از دلایل سقوط تیمش محسوب می شود. به یاد می آوریم مصاحبه های از سر اجبار با ناصر فریادشیران... فریادشیران در هر مصاحبه تاکید می کرد که از او با نام «ناجی تیم نفت» در مصاحبه یاد کنیم چرا که خودش را عامل اصلی عدم انتقال نفت از تهران میداند. اما امروز که فریادشیران برای مصاحبه با این خبرگزاری و آن سایت ورزشی تماس می گیرد باز هم از خبرنگار می خواهد در مصاحبه، از او با نام «ناجی تیم نفت» یاد کند؟!

از فریادشیران نام بردیم و یاد جهانیان افتادیم، مالک سابق باشگاه نفت. همان که دفتر این باشگاه را در یک کارواش راه اندازی کرد. همان که خبرگزاری «جهان نیوز» برای خودش راه انداخت (خبرگزاری اکنون دیگر وجود ندارد) ، همان که گفت نفت در آسیا تا مراحل بالا صعود می کند، همان که بدهی های سنگینی به جای گذاشت. همان که هر روز یک تصمیم می گرفت. و همان که فریادشیران را اخراج کرد و علی کریمی را با استناد به یک پیامک کنار گذاشت.

از جهانیان نام بردیم یاد علی کریمی و حمید درخشان هم افتادیم، دو فردی که در ابتدای فصل با رقابت بر سر مربی گری در این تیم آغازگر حاشیه ها بودند، یاد مصاحبه های غیرمحترمانه این دو علیه هم افتادیم و یاد خیلی از حاشیه های دیگر...

نفت در پایان فصل گذشته با علی دایی قهرمان جام حذفی بود و سهمیه دار آسیایی اما اکنون با کوهی از حاشیه، ناکامی و تلخی به لیگ دسته یک سقوط می کند...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها