از سوی مدیرعامل موسسه فرهنگی و ورزشی پیام تهران اعلام شد:

رقابت 436 ورزشکار در المپیاد ورزشی جام ارتباطات

به همت و تلاش موسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام، المپیاد ورزشی «جام ارتباطات»، یادبود مهندس «مهدی محتشمی» طی روزهای آینده در شهر مقدس مشهد برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۳۶۶۲۴
رقابت 436 ورزشکار در المپیاد ورزشی جام ارتباطات

به گزارش جام جم آنلاین از وزارت ورزش، به گفته حمید عباسی مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی پیام تهران، این دوره از مسابقات با شرکت 11 تیم از ورزشکاران وزارت ارتباطات، سازمان ها و شرکت های تابعه و تعداد 436 ورزشکار ( 234 ورزشکار مرد و 182 زن) برپا می گردد که نسبت به دوره قبل ده درصد افزایش داشته است.

وی افزود: ابتدا چهارمین دوره المپیاد ویژه بانوان از تاریخ ۴ اردیبهشت ماه با پیام وزیر ارتباطات آغاز می شود و ورزشکاران زن در رشته های آمادگی جسمانی، بدمینتون، تنیس روی میز، دارت و تیراندازی به رقابت می پردازند.

عباسی ادامه داد: همچنین پنجمین دوره المپیاد آقایان از تاریخ 16 لغایت 21 اردیبهشت ماه در رشته های آمادگی جسمانی، والیبال، بدمینتون و دارت انجام می شود.

مدیرعامل موسسه پیام عنوان کرد: برای برگزاری این مسابقات مکان های مختلفی پیشنهاد شد که در نهایت به درخواست مسوولان برگزاری شهر مقدس مشهد انتخاب شد تا ورزشکاران در کنار رقابتها از ظرفیت های معنوی این شهر بهره مند گردند.

وی هدف از برگزاری این المپیاد را ایجاد انگیزه در میان کارکنان وزارت ارتباطات و سرمایه گذاری در بخش نیروی انسانی عنوان کرد و گفت: ورزشکاران با تاکید بر روحیات پهلوانی در راستای قهرمانی در این مسابقات حضور می یابند و با توجه به شعار مهم سال از سوی مقام معظم رهبری و به منظور حمایت از تولید کنندگان داخلی، تمام ورزشکاران و همراهان تیم ها ترجیحا از البسه ها و تولیدات داخلی استفاده خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها