زلاتان ابراهیموویچ که با انتقال به تیم لس آنجلس گالکسی آمریکا به رویاهای جدیدتری در فوتبال خود فکر می کرد اکنون به خوبی میداند دیگر راهی برای تعبیر رویاهای او وجود ندارد. در واقع «یان اندرسون» برای همیشه به رویاهای او پایان داد.
کد خبر: ۱۱۳۶۲۶۳
اتفاق تلخ و ناامید کننده برای زلاتان ابراهیموویچ / وداع ابدی با رویای بزرگ

به گزارش جام جم آنلاین ، زلاتان ابراهیموویچ چند روز پیش در توییتر خود به طور غیر مستقیم از بازگشت به تیم ملی فوتبال سوئد و بازی در جام جهانی گفته بود. او حتی در گفت و گویی جام جهانی بدون خود را بی ارزش توصیف کرد.

زلاتان در جریان رقابت های یورو 2016 برای همیشه با تیم ملی سوئد وداع کرد اما صعود تیم ملی کشورش به جام جهانی روسیه او را برای بازگشت تطمیع کرد.

اما یان اندرسون سرمربی تیم ملی فوتبال سوئد آب پاکی را روی دست او ریخت. وی در مصاحبه ای درباره بازگشت این ستاره به تیم ملی سوئد گفت: «زلاتان و چند بازیکن دیگر بعد از رقابت های یورو 2016 به من اعلام کردند دیگر قصد ندارند برای تیم ملی بازی کنند و من نیز به تصمیم آنها احترام گذاشتم. حالا چیزی که رسانه ها می گویند یا خود زلاتان فکر می کند برای من مهم نیست و من فقط به آنچه که بین خودمان گفته شد اهمیت می دهم.

زلاتان خیلی روشن تصمیم خود را به اطلاع من رساند و من موافقت کردم پس بازبکنانی که به من پاسخ منفی دادند جایی در برنامه من ندارند و فقط بازیکنانی که همراه من بودند به جام جهانی می آیند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها