زینب موسوی دختر یخ نورد ایران برای رقابت های جهانی آماده می شود. او از معدود ورزشکاران دختر ایرانی است که موفق شده در رقابت های جهانی یخ نوردی شرکت کند.
کد خبر: ۱۱۳۵۳۳۰
آمادگی دختر ایرانی برای جنگ با یخ و سنگ! (عکس)

به گزارش جام جم آنلاین ، موسوی قهرمان یخ نوردی ایران که صعودهای موفقی در رقابت های جهانی دارد اواسط اردیبهشت در رقابت های قهرمانی ایران در پلور دماوند شرکت می کند و سپس برای اردویی بلندمدت راهی اروپا می شود.

وی در گفت و گو با جام جم ورزشی درباره تمرینات خود با توجه به پایان فصل سرما گفت : من در مرکز آکادمی المپیک تمرین می کنم و بعد از مسابقه های قهرمانی ایران برای یخ نوردی به اروپا سفر خواهم کرد.

موسوی درباره تمریناتش برای آماده سازی فردی گفت: تمرینات من دوومیدانی زیر نظر آنا ربانی قهرمان دوومیدانی و خانم احمدی بدنسازم است . این مربیان در موفقیت های من سهیم هستند علاوه بر آن مشاوره های روانشناسی ورزشی می گیرم و تمرینات ذهنی و تصویرسازی در تمرینات ، به من کمک زیادی می کند.

این دختر یخ نورد درباره اردوی اروپایی و هزینه سفرهای خود گفت : من به کشورهایی می روم که برف دارند مانند فنلاند یا سوییس. آلمان و ایتالیا هم در برنامه آماده سازی من جای دارند و هزینه هایم را شخصی تامین کنم و گاهی اوقات هم حامی مالی از برنامه هایم حمایت می کند.

موسوی در پایان درباره برنامه اش در یخ نوردی گفت: بعد از موفقیت در رقابت های جهانی ظرفیت یخ نوردی ایران مشخص شد و ما بعد از ورود یخ نوردی به المپیک زمستانی 2022 یکی از بخت های مدال خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها