هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران به پایان رسید، هفته ای که با قهرمانی سرخ های پایتخت همراه بود و تا در قهرمانی «دبل» کرده باشند.
کد خبر: ۱۱۳۳۱۵۲
«ترین» های هفته بیست و هفتم لیگ برتر +جدول رده بندی لیگ برتر

به گزارش جام جم آنلاین ،شاگردان برانکو با برتری یک بر صفر مقابل پدیده قهرمانی خود را سه هفته مانده به پایان رقابت ها مسجل کردند.

طبق روال هر هفته برترین های هفته اخیر لیگ برتر را مرور می کنیم و پیش از آن نگاهی به نتایج به دست آمده می اندازیم:

نتایج هفته بیست و هفتم در یک نگاه

صنعت نفت آبادان ۱ ـ پیکان صفر

استقلال خوزستان ۱ ـ گسترش فولاد ۲

سایپا ۴ ـ نفت تهران ۲

استقلال ۴ ـ مشکی‌پوشان یک

پارس جنوبی صفر ـ فولاد صفر

پدیده صفر ـ پرسپولیس ۱

ذوب‌آهن ۳ ـ سپیدرود صفر

تراکتورسازی ۱ ـ سپاهان ۱

تیم هفته: نارنجی، قرمز، آبی!

پرسپولیس فقط از این جهت می تواند تیم برتر هفته باشد که با پیروزی یک گله مقابل پدیده بحران زده قهرمانی خود را مسجل کرد وگرنه سایپا و استقلال نتایج خیلی بهتری از پرسپولیس به دست آوردند. استقلال و سایپا هر کدام با چهار گل تیم های پایین جدولی سیاه جامگان و نفت را در هم کوبیدند. شاگردان دایی و شفر رقابت ها تنگاتنگی برای کسب رتبه دوم جدول دارند.

مربی هفته: دایی، شفر، برانکو و فیروزخان!

همانند انتخاب تیم برتر هفته نمی توان یک انتخاب داشت. هفته بیست و هفتم پر بود از بهترین ها. مربی برتر هفته هم نمی تواند یک نفر باشد. برانکو با پرسپولیس قهرمان شد، دایی و شفر با تیم هایشان برد چهار گله داشتند و البته فیروز کریمی سرمربی گسترش فولاد یک گل از استقلال خوزستان عقب بود اما در نهایت دو بر یک برد.

بازیکن هفته: علی قلی زاده

برای انتخاب بازیکن برتر هفته هم انتخاب زیاد است. فرشید اسماعیلی، علی قربانی و رضا خالقی‌فر با زدن ۲ گل برای تیم‌هایشان فوق‌العاده کار کردند، اما علی قلی زاده از سایپا با زدن ۲ گل و دادن یک پاس گل به هم‌تیمی‌اش موثرترین بازیکن هفته بیست و هفتم لقب گرفت. قلی زاده در این فصل یکی از بهترین بازیکنان سایپا بوده است.

بازی هفته: سایپا-نفت

شش گل در این دیدار رد و بدل شد. تقابل تیم های دایی و افاضلی که اتفاقا دوستانی صمیمی برای همدیگر هستند با نتیجه پر گل چهار بر دو به سود سایپا پایان یافت.

ناکام هفته: مشکی پوشان

تیم سیاه جامگان با قبول شکست سنگین مقابل استقلال به دسته یک سقوط کرد. سیاه جامگان با ۱۵ امتیاز و تفاضل گل منفی ۲۶ اولین تیم سقوط‌کننده به لیگ دسته اول سال آینده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها