کانور مک‌گرگور، ستاره هنرهای رزمی ترکیبی «یو‌اف‌سی» و بوکسور ایرلندی چند ساعت پس از حمله به اتوبوس حامل رقبای خود بازداشت شد.
کد خبر: ۱۱۳۲۸۵۳
7 سال زندان در انتظار این ورزشکار ثروتمند و معروف (تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیلی میل ، در پی حمله مک‌گرگور به اتوبوس، یکی از ورزشکاران از ناحیه صورت دچار آسیب‌دیدگی شد. مایکل چیسا در پی جراحت نمی تواند در مسابقات یو‌اف‌سی ۲۲۳ شرکت کند.

یواف‌سی می‌گوید که در نتیجه این درگیری سه نفر از ورزشکاران از مسابقه روز شنبه ۷ آوریل باز ‌ماندند.

ویدئوی حمله مک‌گرگور در شبکه‌های اجتماعی با خشم علاقمندان مواجه شده است. آنها می‌گویند که به خاطر این موضوع حال دیگر مسابقات زیادی برای نگاه کردن باقی نمانده است.

مک گرگور قرار بود که امروز کمربند قهرمانی سبک‌وزن یواف‌سی را به برنده بازی میان ماکس هالیوود و حبیب نورماگوندوف تحویل دهد. به نظر می‌آید که این موضوع و شخص نورماگوندوف دلیل خشم مک‌گرگور بودند.

دنا وایت، رئیس یواف‌سی (مسابقات قهرمانی نهایی) پیش از این تصریح کرده بود که کانور مگ‌گرگور ۲۹ ساله به دلیل اینکه از سال ۲۰۱۶ در مسابقات شرکت نکرده است باید کمربند خود را به فرد برنده تحویل دهد.

این ورزشکار در پاسخ در صفحه توئیتر خود نوشته بود: «هیچ چیز نمی‌توانید از من بگیرید...»

کانور مک‌گرگور تابعیت ایرلندی دارد و بدلیل اینکه شهروند ایالات متحده نیست ممکن است به خاطر انجام جرم و شرارت از اقامت در این کشور منع شود.

بر اساس آخرین اخبار او نه تنها به میزان 50 هزار دلار جریمه خواهد شد که یک تا هفت سال زندان در انتظار اوست.

احتمالا این ورزشکار ایرلندی که یکی از ثروتمندترین ورزشکاران دنیاست دیگر نمی تواند در رقابت های هنرهای رزمی ترکیبی «یو‌اف‌سی» شرکت کند.

این ورزشکار در حالی که دستانش از پشت بسته شده بود در دادگاهی در رابطه با جرمی که مرتکب شده شرکت کرد:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها