محمد موسوی در گفت‌وگو با جام‌جم

لیگ ما ادای حرفه‌ای ها را در می‌آورد

سید‌محمد موسوی و تجربه سومین قهرمانی با بانک سرمایه. تیمی که البته می‌گویند سال آینده در لیگ برتر والیبال وجود خارجی نخواهد داشت. شاید به همین دلیل هم هست که بازیکنان این تیم دل و دماغ حرف زدن ندارند.
کد خبر: ۱۱۳۰۸۵۱
لیگ ما ادای حرفه‌ای ها را در می‌آورد
یکی از آنها محمد موسوی است. البته سید والیبال ایران همیشه خوش حرف و خوش‌صحبت بوده و حرف‌هایش را هم رک و بی‌پرده زده است. مثل این بار که انتقادهای منطقی‌‌اش را می‌کند و می‌گوید: «همه فکر و ذکر فدراسیون تیم ملی است و لیگ برای مدیران فدراسیون اهمیت چندانی ندارد. خیلی‌ها هستند که می‌خواهند در لیگ دیده شوند. پولش را می‌دهند تا اسپانسر باشگاهی شوند، اما هیچ بازخوردی ندارد. همین می‌شود که هر سال اسپانسرها فراری هستند و کیفیت لیگ برتر هم پایین‌تر می‌آید. من حرفم روی این بی‌توجهی هاست. آنچه درد دارد این که مسئولان ما حتی به سالن هم نمی‌آیند تا از نزدیک بازی‌ها را ببینند، از نزدیک حاشیه‌ها را ببینند و با مشکلات آشنا شوند.

کمی درباره بازی با اردکان در فینال صحبت کن. حریف شما تلاش زیادی کرد ولی این بانک سرمایه بود که قهرمان شد.

امسال مسئولان از ما فقط قهرمانی میخواستند. باید پر قدرت شروع میکردیم که همین طور هم شد. ما هم خدا را شکر تا حدود خیلی زیادی انتظارات را برآورده کردیم. با این که انتقاداتی به تیم ما میشد اما بانک سرمایه شخصیت قهرمانی داشت.

درباره اردکانیها حرف نزدی.

تیم خوب و سختی بودند. شرایط اردکان خاص است. سبک خاصی بازی میکند. انگار داشتیم با تیمهای اروپایی سطح بالا بازی میکردیم. تیمی است که خیلی خوب تاکتیک و تکنیک کار میکند. شاید یک جایی دیگر زورشان نرسید و باختند، اما تیم خیلی خوبی بود. به هر حال ما رفته بودیم تا کار را در اردکان یکسره کنیم.

بانک سرمایه واقعا منحل شده است؟

شنیدهام قرار است این اتفاق بیفتد. البته این مسأله فکر میکنم مربوط به ماجراهای مدیریتی و بانک مرکزی و... باشد. امیدوارم این اتفاق نیفتد. تیم ما خوب رشد کرده و خوب هم دیده میشود. طوری که تیم ترینتوی ایتالیا درخواست بازی تدارکاتی میدهد. امیدوارم اتفاقهای خوبی برای ما بیفتد.

با این شرایط سال آینده محمد موسوی در کدام تیم بازی خواهد کرد؟

فعلا که برنامهای برای تیمی غیر از بانک سرمایه ندارم. به این تیم عادت کردهام و دوست داشتم تا روزی که والیبال بازی میکنم در این تیم بمانم. واقعا نمیدانم برای فصل آینده باید چه تصمیمی بگیرم. اصلا شرایط مشخص نیست و باید دید چه اتفاقی میافتد.

حاشیهای که اخیرا به وجود آمده سهمیهبندی بازیکنان ملیپوش برای تیمهای لیگ است. مثلا تیم شما دیگر نمیتواند تعداد زیادی ملیپوش در اختیار داشته باشد.

دارند راه بسکتبال را میروند. این کار را در بسکتبال کردند و نتیجه هم نگرفتند. والیبال هم از این کار ضربه میخورد. به جای این کارها چند تا اسپانسر خوب بیاورند تا لیگ از این وضعیت خارج شود. این اتفاق باعث میشود بازیکنان دیگر برای رسیدن به تیم ملی تلاش نکنند. یا شاید بازیکنانی که ملیپوش هستند بدون تیم بمانند. کل انگیزهها از بین میرود و به نظرم باید فکر دیگری کرد. بازیکن که از تیم ملی درآمدی ندارد. من مثال فوتبالی میزنم مثلا میشود به رئال و بارسا گفت فقط باید چهار بازیکن ملی پوش جذب کنی؟متاسفانه لیگ ما حرفهای نیست و ادای حرفهایها را در میآوریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها