طبق اعلام مسئولان تیم ملی و فدراسیون فوتبال دیدار ایران و سیرالئون فردا (شنبه) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۰۱۹۰
برگزاری دیدار ایران - سیرالئون قطعی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛در فاصله یک روز تا برگزاری دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و سیرالئون، مشخص شد فیفا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده است با توجه به مشکلات موجود در فدراسیون سیرالئون برای برگزاری این بازی دست نگه دارد.

مسئولان روابط بین الملل فدراسیون فوتبال ایران از صبح امروز (جمعه) در حال نامه نگاری با فیفا و فدراسیون فوتبال سیرالئون هستند و طبق اعلام یکی از نزدیکان تیم ملی،مسئولان توانسته اند موافقت فیفا را برای برگزاری این بازی جلب کنند تا هزینه‌هایی که فدراسیون برای برگزاری این‌بازی انجام داده است، از بین نرود.

البته مارکار آقاجانیان، مربی تیم ملی فوتبال ایران هم عصر امروز در حاشیه تمرین تیم ملی اعلام کرد بازی ایران و سیرالئون صددرصد برگزار می‌شود.

امید جمالی، عضو کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال ایران هم با تایید این مطلب اظهار داشت: "یوهانسن"، رئیس سابق فدراسیون فوتبال سیرالئون با ارسال نامه‌ای به فیفا موافقت خود را با برگزاری دیدار تیم ملی این کشور با ایران ابراز کرده است و مشکلی برای انجام شدن این بازی وجود ندارد.

شاگردان "ابوبکر تس کامارا" عصر امروز و پیش از برگزاری تمرین تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی در زمین اصلی این مجموعه تمرین کردند تا با وجود مشکلات موجود خود را برای دیدار با ایران آماده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها