باشگاه پدیده مشهد به دلیل کوتاهی در پرداخت بدهی پراهیچ، حالا باید علاوه بر این پول، جریمه‌ای را نیز تا ۲۸ اسفند پرداخت کند و در غیر این صورت به لیگ یک سقوط خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۲۹۷۶۴
تکمیلِ سال بد مشهدی‌ها / پدیده هم به لیگ یک نزدیک شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا ، کمیته‌ انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه‌ای به ایگور پراهیچ، باشگاه پدیده و فدراسیون فوتبال یادآور شد که باشگاه پدیده نتوانسته است به تعهدات خود نسبت به این بازیکن عمل کند و فرصت این باشگاه برای پرداخت بدهی بازیکن کروات که تاریخ نهم اسفند ماه ۹۶ بود به پایان رسیده است.

فیفا در این نامه همچنین یادآور شد اگر باشگاه پدیده تا تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۱۸ یعنی ۲۸ اسفند ماه اقدام به پرداخت بدهی نکند، پرونده ذکر شده به یکی از اعضای کمیته‌ انضباطی فیفا ارسال می‌شود تا یک هفته‌ پس از زمان گفته شده در مورد آن تصمیم گیری شود.

طبق حکم فیفا پدیده باید ۷۹ هزار و ۱۸۶ یورو به علاوه پنج درصد سود و همچنین ۵۳ هزار و ۱۷۲ یورو به عنوان جریمه به علاوه پنج درصد سود، به این بازیکن پرداخت کند. در صورتی که باشگاه پدیده باز هم در قبال این کار کوتاهی کند، امکان کسر دوباره امتیاز از این تیم و سقوط به دسته پایین‌تر نیز وجود دارد.

با توجه به سابقه بد پدیده در عدم پرداخت بدهی کنزوویچ، به نظر می‌رسد اگر این بار نیز کم کاری از سوی پدیده‌ای‌ها رخ دهد، این تیم نیز گزینه اصلی سقوط به دسته یک به همراه دیگر همشهری خود یعنی مشکی پوشان خواهد بود.

این اتفاق در حالی برای پدیده رخ داده است که محمدرضا کریمویی، مدیرعامل این باشگاه از سمت خود استعفا داده بود که این استعفا دیروز (سه‌شنبه) پذیرفته شد. با این وضعیت کار این باشگاه مشهدی سخت‌تر از گذشته شده و حتی بسیاری از بازیکنان این تیم نمی‌خواهند به دلیل مشکلات مالی و عدم دریافت مطالبات خود پس از تعطیلات نوروز در تمرینات این تیم حاضر شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها