تیم استقلال با در نظر گرفتن فجایع داوری دیدار رفت با العین که با تساوی دو بر دو تمام شد در دیدار برگشت مقابل همین تیم در ورزشگاه آزادی به چیزی جز پیروزی نمی اندیشد.
کد خبر: ۱۱۲۸۸۱۰
انتقام 70 هزار نفری آبی ها از نور چشمی داور / لطفا نارنجک پرتاب نکنید!

به گزارش جام جم آنلاین ، استقلال در گروه D که به گروه مرگ مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تعبیر می شود صدرنشین است. آبی های زخم خورده از اشتباهات فاحش داوری در دیدار رفت با العین امارات اینبار می خواهند در برابر دیدگان چند ده هزار نفر از هوادارانشان انتقام سرسختانه ای از عمر عبدالرحمان و هم تیمی هایش بگیرند.

در دیدار رفت شاگردان شفر می توانستند به برتری برسند اما داور مالزیایی کاری کرد که هرگز از یاد استقلالی ها نمی رود. او با اعلام پنالتی های عجیب و غریب به سود نماینده امارات برد شیرین آبی ها را به یک تساوی عصبانی کننده تبدیل کرد. اشتباهات عجیب و بسیار خبرساز داور مالزیایی این مسابقه به عنوان لکه ننگ این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باقی خواهد ماند.

پیش بینی می شود امروز ورزشگاه آزادی لبریز از تماشاگرانی شود که این روزها راضی از نتایج تیمشان هستند، به خصوص پس از دربی رضایت از عملکرد شفر به اوج رسیده است. آبی های پایتخت در دیدار رفت از نظر فنی برتر از العین بودند. این روزها در استقلال مامه بابا تیام که از معدود خارجی های با کیفیت فوتبال ایران است در ترکیب استقلال خوش می درخشد. او گل می زند و گل می سازد و بهترین بازیکن کنونی استقلال به شمار می رود. این مهاجم تند و تیز در دیدار فردا امید اول وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال برای گلزنی خواهد بود. تیام در بازی های اخیر استقلال نقش بسیار مهمی ایفا کرده و با درخشش خود در دربی پایه گذار گل هم بود. او در دیدار رفت با العین نیز نشان داد که از بازیکنان گران قیمت العین خیلی بهتر است هر چند خود تیام هم کم گران نیست!

از تیام که بگذریم به خط هافبک استقلال می رسیم که بارزترین نقطه قوت آبی پوشان است. امید ابراهیمی، سرور جباروف و فرشید اسماعیلی به خوبی در این پست انجام وظیفه می کنند. در واقع ستاره های خط هافبک استقلال در حد لیگ قهرمانان آسیا هستند. خط دفاع نیز این روزها خوب کار می کند و حسینی دروازه بان آبی ها در دیدار رفت با العین با دفع یک پنالتی باز هم نشان داد مهره ای قابل اتکا است.

در آن سو عمر عبدالرحمان نیز مثل همیشه ستاره العین محسوب می شود. استقلال حالا در برابر عبدالرحمان و سایر هم تیمی های گران قیمتش نه فقط به دنبال جبران آن نتیجه تحقیر آمیز شش گله است که به دنبال انتقام اشتباهات فاحش داوری دیدار رفت نیز هست.

البته فردا یک خطر بزرگ استقلال را تهدید می کند، پرتاب نارنجک، یک نارنجک کافی است تا نماینده امارات که مثل سایر تیم های این کشور و عربستان سعودی به دنبال بهانه تراشی است به سرعت به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت ببرند. در صورت چنین اتفاقی محرومیت سنگینی در انتظار آبی ها خواهد بود.

استقلال می تواند در روزهای پایانی سال 96 باز هم به هواداران عیدی بدهد تا عبور از دالان بازی های سخت را با یک پیروزی شیرین و البته یک انتقام شیرین تر تکمیل کند.

برنامه مسابقات گروه D

استقلال ایران - العین امارات ساعت 19

الریان قطر- الهلال عربستان ساعت 18:45

جدول گروه D

1- استقلال ایران 5 امتیاز

2- الریان قطر 3 امتیاز

3- العین امارات 3 امتیاز

4- الهلال عربستان 2 امتیاز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها