منچستریونایتد 2_ لیورپول1؛

شیاطین سرخ فاتح دربی انگلیس شدند

منچستریونایتد توانست با شکست لیورپول جایگاه خود را در رده دوم لیگ برتر تثبیت کند.
کد خبر: ۱۱۲۸۶۲۹
شیاطین سرخ فاتح دربی  انگلیس شدند

به گزارش جام جم آنلاین، در هفته سی ام رقابت های لیگ برتر جزیره، دو تیم منچستریونایتد و لیورپول در دیداری حساس موسوم به دربی شمال غرب انگلیس در ورزشگاه الدترافورد به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با برتری 2 بر یک به سود شیاطین سرخ به پایان رسید.

منچستریونایتد از همان ابتدای بازی توانستند نبض بازی را به دست بگیرد و در دقیقه ۱۴ مارکوس راشفورد توانست به زیبایی گل نخست بازی را برای تیمش به ثمر برساند. راشفورد که در نبود مارسیال توانسته بود به ترکیب اصلی یونایتد برسد، شایستگی‌های خودش را در این دیدار نشان داد.
۱۰ دقیقه بعد راشفورد بار دیگر صاحب توپ شد و بار دیگر به زیبایی روی ریباند دروازه لیورپول را باز کرد.
یونایتد می‌توانست در همان نیمه نخست گل سوم را نیز وارد دروازه لیورپول کند ولی قیچی برگردان خوان ماتا روی پای او ننشست و نیمه نخست با برتری ۲ بر صفر یونایتد به پایان رسید.
در نیمه دوم، لیورپول سراپا حمله شد تا دو گل خورده را جبران کند. در نهایت اریک بایی که به تازگی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته است در دقیقه ۶۵ دروازه خودی را گشود.
مورینیو در ادامه مروان فلاینی را به جای مارکوس راشفورد به زمین فرستاد و دو تیم صاحب موقعیت هایی برای گل شدند اما در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک منچستریونایتد به پایان رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها