سال گذشته که تیم نفت آبادان نایب قهرمان لیگ برتر بسکتبال دختران شده بود برای رقابت های باشگاههای غرب آسیا برنامه داشت اما لغو سفر این تیم برنامه هایش را خراب کرد.
کد خبر: ۱۱۲۸۵۷۲
آمادگی دختران بسکتبال برای بازی در باشگاه های غرب آسیا

به گزارش جام جم آنلاین، زهرا مرتضی زاده سرمربی نفت آبادان که امسال با تیمش در لیگ برتر دختران قهرمان شده است می گوید: برنامه ما به گونه ای بود که می خواستیم دو بازیکن خارجی مونته نگرویی و نیجریه ای استخدام کنیم اما مسابقات لغو شد.

مرتضی زاده درباره حریفان ایران در مسابقه های باشگاه های غرب آسیا می گوید: ما در این رقابت ها تجربه نداریم و اگر همه چیز طبق روال پیش برود اولین تجربه دختران بسکتبال خواهد بود اما در غرب آسیا لبنانی ها با الریاضی ، تیم قدرتمندی دارند. آنها مانند تیم مردان قهرمان غرب آسیا هستند و بسکتبالیست های خارجی را در کنار ملی پوشان خود استخدام می کنند.

سرمربی تیم پالایش نفت در پاسخ به این پرسش که اگر از سال آینده تیم دختران ایران در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کند کدام تیم ها حریفان اصلی ایران بشمار می آیند، می گوید: در سطح دو آسیا هم تیم های خوبی حضور دارند و بسکتبال دختران ایران بعد از ۳۸ سال مجوز بازی کردن در میان رقبای آسیایی را به دست آورده و هنوز برای نتیجه گیری زود است و به زمان بیشتری نیاز داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها