در حساس ترین مسابفه فوتبال باشگاهی جهان در این هفته بارسلونا امشب از ساعت 18:45 مقابل تیم اتلتیکومادرید قرار می گیرد، نبردی هیجان انگیز برای قهرمانی.
کد خبر: ۱۱۲۶۹۴۲
نگاه دنیای فوتبال نوکمپ ؛ نبرد بزرگ قهرمانی تکلیف لالیگا را مشخص می کند

به گزارش جام جم آنلاین ، بارسا و اتلتیکومادرید در حالی به مصاف هم می روند که به ترتیب رتبه های اول و دوم جدول را در اختیار دارند و فاصله امتیازی آنها روی عدد 5 است. بارسا 66 امتیاز و اتلتیکومادرید 61 امتیازی است. بارسلونا در صورت باخت مقابل اتلتیکومادرید کار خود را برای قهرمانی سخت تر می کند.

بازی برگشت 2 تیم در 2 فصل 2014-2013 و 2015-2014 تکلیف قهرمان را مشخص کرد و شاید این بازی هم برای سومین بار در 5 فصل اخیر سرنوشت جام را مشخص کند.

در 124 رویارویی قبلی، بارسلونا 75 بار پیروز شده،34 با برتری از آن اتلتیکو مادرید شده و 15 جدال هم با تساوی خاتمه یافته است. به نظر می‌رسد جدال صد و بیست و پنجم 2 تیم جذابیتی مرگبار و فراموش‌نشدنی داشته باشد.

* در هفته پایانی فصل 2014-2013 برای اولین بار از سال 1951، 2 تیم دارای شانس قهرمانی در رتبه‌های اول و دوم به مصاف هم رفتند و به طور کلی برای پنجمین بار در تاریخ لالیگا، نبرد رودرروی هفته پایانی تکلیف قهرمان را مشخص کرد؛ نبردی که با حضور بارسلونا و اتلتیکو مادرید شکل گرفت.

ترکیب دو تیم برای بازی امشب:

بارسلونا: تراشتگن، اومتیتی، آلبا،بوسکتس، پیکه، روبرتو، راکیتیچ، دمبله، اینیستا، سوارس و مسی

اتلتیکو مادرید: اوبلاک، لوئیس، خمینس، گودین، خوان‌فران، کوره‌آ، نیگس، توماس، کوکه، گریزمان و کاستا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها