هفته جدید لیگ هلند موسوم به اردیویسه مصادف بود با درخشش ستاره های ایرانی این لیگ، ستاره هایی که همین اکنون آمادگی خود را برای حضور در جام جهانی نشان می دهند.
کد خبر: ۱۱۲۶۹۲۴
لژیونرهای هلندی، یکی از یکی درخشان تر!

به گزارش جام جم آنلاین ، در هفته بیست‌وششم لیگ هلند تیم هیرنوین در ورزشگاه خانگی آبه‌لنسترا 2 بر صفر ویلم را شکست داد. ووندربگ در دقیقه 13 گل اول هیرنوین را وارد دروازه ویلم کرد. رضا قوچان‌نژاد نیز در دقیقه 47 زننده گل دوم هیرنوینی‌ها بود. این ملی‌پوش ایرانی در دقیقه 81 این بازی جای خود را به هنک ورمان داد.

تیم هیرنوین در جدول رده‌بندی اردویژه هلند رتبه نهم را با اندوخته 35 امتیازی در اختیار دارد.

همچنین آلکمار از ساعت ۲۱ دیشب در بیست و ششمین مسابقه فصل مهمان اکسلسیور بود.

آلکمار در ابتدای مسابقه نمایش هجومی داشت و در دقیقه ۱۹ روی فرار تند و تیز علیرضا جهانبخش در خط عرضی و سمت راست زمین به داخل محوطه جریمه، با شوت غیر قابل مهار و پٌر قدرت او که به پای تئو زوارتود، دروازه‌بان اکسلسیور برخورد کرد موفق شد گل اول را به ثمر رساند.

در حالی که نیمه اول رو به پایان بود، جهانبخش باز هم با بهره‌گیری از سرعت چشمگیرش توانست بدرخشد و پاس در عمق پادلیس هاتزیدیاکوش از میانه زمین را بعد از یک استارت سریع و شوت روی پای محکم تبدیل به دومین گل آلکمار مقابل اکسلسیور کند.

اکسلسیور در نیمه دوم فشار زیادی روی دروازه آلکمار آورد و حتی یک توپ هم ووت وگورست از روی خط دروازه برگشت داد اما تلاش این تیم تنها یک گل به همراه داشت تا یاران جهانبخش در ادامه شکست ناپذیری‌هایشان شب گذشته موفق به برتری ۲ بر یک در خانه اکسلسیور شوند تا با ۵۶ امتیاز همچنان در رده سوم جدول لیگ اردیویسه قرار بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها