روز گذشته دو تیم بحران زده و نزدیک به سقوط پدیده و سپیدرود رشت در مشهد به مصاف هم رفتند تا یکی دیگر از دیدارهای حساس هفته بیست و پنجم را برگزار کنند.
کد خبر: ۱۱۲۶۶۱۸
دعوا، درگیری و جنجال علی کریمی در مشهد  +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین ، این دیدار با یک گل به سود پدیده به پایان رسید تا سپیدرود رشت 23 امتیازی بماند و یک گام دیگر به سقوط نزدیک شود. اگر استقلال خوزستان امروز نفت تهران را شکست دهد احتمال سقوط نماینده رشت چند برابر خواهد شد.

اما در آخرین لحظات دیدار پدیده و سپیدرود مشهد ، شاگردان علی کریمی به گل مساوی رسیدند تا رضا مهدوی داور مسابقه به نشانه آفساید دست خود را بالا برد تا گل مردود اعلام شود.

این تصمیم داور اعتراض بازیکنان و کادر فنی سپیدرود را به دنبال داشت و آنها معتقد بودند گل سالمی به ثمر رسانده اند که حکم کسب امتیاز در این بازی حساس را برایشان داشت.

بر اساس گزارش سایت سپیدرود رشت، پس از پایان این دیدار علی کریمی، سرمربی سپیدرود به شدت نسبت به اینکه چرا اسکوربورد ورزشگاه امام رضا (ع) صحنه آفساید را نشان نداده معترض بود و در این هنگام به محمدمهدی برادران، رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت که چرا این صحنه را روی اسکوربورد نشان نداده‌اید؟! برادران در پاسخ به کریمی گفت: درست صحبت کنید! مثل اینکه کسی جواب شما را نمی‌دهد دور برداشته‌اید!

درگیری لفظی کریمی و محمدمهدی برادران با وساطت حاضرین در راهروی ورزشگاه امام رضا (ع) به پایان رسید.رئیس هیئت فوتبال خراسان دلیل درگیری لفظی‌اش با علی کریمی را شکست تیم سپیدرود عنوان کرد.

محمدمهدی برادران، رئیس هیئت فوتبال خراسان پس از درگیری لفظی که با علی کریمی در مورد عدم پخش صحنه گل آفساید اعلام شده سپیدرود داشت، گفت: کریمی می‌گوید هیئت فوتبال باید صحنه‌های حساس را روی اسکوربورد پخش کند، کجای آیین‌نامه چنین چیزی آمده است؟ او می‌خواهد با این جوسازی‌ها تیمش را بالا بیاورد.

بر اساس گزارش جام جم آنلاین رییس هیئت فوتبال خراسان رضوی قرار بود از علی کریمی به دلیل این درگیری شکایت کند اما شکایت خود را پس گرفت.

این تصاویری است که از درگیری کریمی با برادران توسط عکاس ایرنا ثبت شده است:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها