فرنگی‌کار وزن ۹۷ کیلوگرم ایران مدال طلای کشتی فرنگی آسیا را از آن خود کرد.
کد خبر: ۱۱۲۶۰۷۵
سومین طلای کشتی فرنگی ایران در آسیا بر گردن صالحی‌زاده

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ که در بیشکک پایتخت قرقیزستان در حال برگزاری است، سید مصطفی صالحی‌زاده نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در دیدار نهایی برابر رستم آساکولوف دارنده مدال نقره جهان و طلای بازی‌های آسیایی به برتری رسید و مدال طلای آسیا را از آن خود کرد.

صالحی‌زاده پیش از این در دور نخست استراحت کرد سپس مقابل الکابی از عراق ۹ بر صفر پیروز شد و در مرحله نیمه نهایی نیز ۵ بر صفر ژیائو از چین را شکست داد و به فینال رسید.

آخرین نماینده ایران در این رقابت‌ها شیرزاد بهشتی‌طلابود که برای کسب مدال برنز وزن ۶۰ کیلوگرم به مصاف ژولچو بکو قهرمان آسیا از قرقیزستان رفت و با شکست ۱۰ بر ۳ به عنوان پنجمی بسنده کرد. سه نماینده دیگر ایران در ۵ وزن دوم این رقابت‌ها محمد الیاسی در وزن ۶۷ کیلوگرم، مجید خلیلی در وزن ۷۲ کیلوگرم و یوسف قادریان در وزن ۸۲ کیلوگرم بودند که با نمایشی ضعیف برابر رقبای خود شکست خوردند و حذف زودهنگامی از این رقابت‌ها داشتند.

در جریان رقابت‌های روز گذشته و در ۵ وزن نخست این مسابقه‌ها حسین نوری و بهنام مهدی‌زاده صاحب مدال طلا شدند و محمدعلی گرایی نیز به مدال نقره رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها