رقابت های بین المللی جام کشتی گیران و مربیان اوکراین

کامران قاسم پور طلاگرفت

کامران قاسم پور آزاد کار وزن 86 کیلوگرم ایران در مسابقه فینال این وزن در رقابت های بین المللی جام قهرمانان و مربیان اوکراین با پیروزی مقابل حریف آمریکایی به مدال طلا دست یافت.
کد خبر: ۱۱۲۴۹۷۷
کامران قاسم پور طلاگرفت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام کشتی گیران و مربیان اوکراین روزهای 4 تا 6 اسفندماه با حضور 35 کشور جهان در سالن ورزشی اسپورت پالاس شهر کی یف اوکراین برگزار می شود.
دیدار فینال وزن 86 کیلوگرم شنبه شب به وقت محلی برگزار شد که کامران قاسم پور با نتیجه چهار بر یک ریچارد پری از آمریکا را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.
قاسم پور در رقابت های این وزن در دور اول با نتیجه 11 بر صفر کانان علی اف از آذربایجان را مغلوب کرد و در دور بعد الکساندر گوستیف از آذربایجان را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد تا در دور سوم مقابل استفان ریچموث از سوئیس با نتیجه 5 بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار نیمه نهایی شد.
قاسم پور در این دیدار شامیل کودیاماگمدوف کشتی گیر روسی الاصل ایتالیا و قهرمان اروپا را با نتیجه 6 بر 2 شکست داد به دیدار فینال راه یافت.
وی در این دیدار برای کسب مدال طلا به مصاف ریچارد پری از آمریکا رفت و با مغلوب کردن حریف خود مدال قهرمانی این وزن را به گردن آویخت.
همچنین امروز در کشتی فرنگی رامین باستانی در وزن 55 کیلوگرم و فرشاد بلفکه در وزن 72 کیلوگرم دو مدال برنز برای تیم ایران کسب کردند.
در پیکارهای چهار وزن دوم نیز امروز نیز پژمان پشتام در وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی به دیدار فینال راه یافت و محمد متقی نیا و یداله محبی در اوزان 79 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد راهی دیدار رده بندی شدند و امید حسن تبار نیز در جدول بازنده ها در وزن 79 کیلوگرم باید به مصاف رقبا برود.
مسابقات رده بندی و فینال چهار وزن دوم کشتی فرنگی و آزاد فردا یکشنبه برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها