رئیس فدراسیون والیبال گفت: برگزاری مسابقات 3 ستاره رهاورد خوبی برای والیبال ساحلی کشور ندارد و برای سال های آتی به صورت منطقه ای برگزار خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۱۲۳۸۱۸
برگزاری تور جهانی والیبال ساحلی هیچ سودی برای ما ندارد /  ما هنوز نوپا هستیم

به گزاراش جام جم آنلاین، احمد ضیایی رییس فدراسیون والیبال در حاشیه این رقابت ها به خبرنگار جام جم آنلاین گفت: ناظرهای جهانی اقرار کردند ما توانستیم 48 ساعت زودتر زودتر تمهیدات این رقابت ها را آماده کنیم. تجربه قبلی خیلی خوب بود و به کارمان آمد.

وی افزود: ما در اول راه ساحلی هستیم . سال های گذشته هم حرکات خوبی شده ولی برگزاری مسابقات 3 ستاره رهاورد خوبی برای والیبال ساحلی کشور ندارد و برای سال های آتی به صورت منطقه ای برگزار خواهیم کرد. کاری می کنیم که ورزشکاران در شمال و جنوب و شرق و غرب را به والیبال ساحلی تشویق کنیم چون این رشته در میادین مختلف جهانی دو مدال دارد.

فرق نمی کند در المپیک جهانی و آسیایی همه جا می توانیم ظهور و بروز داشته باشیم . دنبال این هستیم که رقابت ها را به صورت کارآمدتر برگزار کنیم .هم بازیکنان در تورهای بین المللی برای بالا بردن رنکینگ شرکت کنند و هم مسابقات داخلی به کارمان بیاید.

ضیایی عنوان کرد: برگزاری مسابقات 3 ستاره کمی برایمان زود بود، بهتر بود با دوز پایین تر شروع کنیم تا بازیکنان ظهور و بروز داشته باشند. امیدواریم در این مسابقات هم حضور خوبی داشته باشیم.ما باید امتیاز جمع کنیم و با آن خودمان را بالا بکشیم. اگر بازیکنان ما جزو 16 تیم بالا نیایند خیلی عایدی خوبی ندارد. من به معجزه اعتقاد ندارم توان بازیکنان را در نظر میگیریم مربی خارجی نداریم به همین دلیل نباید انتظار خارج از عرف و قواعد داشت.

رییس فدراسیون والیبال در ادامه گفت: شاید بگویند مسابقات 3 یا 4 ستاره در ایران برگزار می شود. خوب است ولی آنچه اهمیت دارد بهره برداری ما در بحث رنکینگ تیم هایمان در سطح بین المللی است.حضور ما در تورنمنت ها و اینکه بازیکنان مدال بگیرند بیشتر به ما کمک خواهد کرد.

احمد ضیایی خاطرنشان کرد: جذب مربی خارجی در دستور کارمان قرار دارد همانطور که دنبال جذب مربی خارجی برای تیم والیبال سالنی بانوان هستیم. حتما باید درباره این موضوع فکری کنیم چون در دانش والیبال ساحلی ما نوپا و تازه کار هستیم.

ضیایی یادآور شد: هرچقدر بچه ها تلاش بیشتری داشته باشند نتیجه بهتری خواهیم گرفت. ما برنامه ریزی داریم که در المپیک نماینده داشته باشیم. بهترین اتفاق جهانی برای هر رشته ورزشی حضور در المپیک است. بعید می دانم به المپیک 2020 برسیم ولی برای 2024 اگر اقرار نکنیم می شود حرفی زد که در این المپیک حرفی برای گفتن داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها