یکی از محورهای صحبت های علی کریمی در برنامه شب گذشته نود پیرامون سباستین دستیار کی روش در تیم ملی فوتبال ایران بود. حرف بر سر این است؛ سباستین کیست؟
کد خبر: ۱۱۲۱۸۶۹
مرد مرموز تیم ملی فوتبال که در برنامه 90 نامش برده شد کیست؟ +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، نخستین باری که نام سباستین بر سر زبان ها افتاد زمانی بود که ناگهان این موضوع مطرح شد که کی روش فقط به دلیل مسائل «عاطفی» این مربی جوان را به ایران آورده است. گفته می شد که سباستین یکی از اقوام کی روش است و نسبت دور فامیلی با وی دارد. (کی روش بعدا این مساله را به شدت تکذیب کرد). شایعه عجیب دیگری که درباره این مربی به گوش می رسید این است که سباستین افسردگی دارد و در واقع کی روش با انتخاب او به عنوان دستیار خود در تیم ملی می خواهد به او کمک کند که البته این یکی هم تکذیب شد.

زمانی که علی کریمی به تازگی افشاگری علیه فدراسیون فوتبال را آغاز کرده بود تاکید کرد سباستین که رزومه قابل توجهی ندارد قبلا مربی کودکان بوده است.

سرمربی تیم ملی در زمان قرعه کشی درباره آن به یکی از خبرگزاری ها گفت:«این تهمت را به من می زنند؟ این کادرمن بهترین های ممکن هستند. همان هایی که با کمترین دستمزد ، تیم را با بهترین نتایج به جام جهانی رساندند. کدام نسبت فامیلی؟ من آدم هایی را فقط کنارم می آورم که بدانم به ما کمک می کنند برای بهتر شدن شرایط. اعتبار ما در مسیر موفقیت از همه چیز بهتر است.»

به هر حال تصویری که در ادامه می بینید همان مربی مرموز و خبرسازی است که گفته می شود مشکل عاطفی دارد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها