هر هفته که می گذرد بیشتر به قهرمانی سرخ ها در این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران نزدیک می شویم. پرسپولیس هم اکنون از 22 مسابقه 51 امتیاز دارد و مقتدرانه صدرنشین است. این تیم چند امتیاز دیگر بگیرد تا قهرمان لیگ برتر شود؟
کد خبر: ۱۱۱۹۳۰۹
پرسپولیس برای قهرمانی چند امتیاز دیگر می خواهد؟

به گزارش جام جم آنلاین ، پرسپولیس بهترین قهرمانی تاریخش را در پیش دارد، بهترین و سریع ترین قهرمانی تاریخ. سرخ ها بدون شک قهرمان این فصل هستند اما این تیم برای اینکه به مقام قهرمانی این فصل برسد چند امتیاز دیگر لازم دارد؟

سرخپوشان در هفته بیست و دوم پانزدهمین پیروزی خود را جشن گرفتند و با احتساب ۶ تساوی توانستند به ۵۱ امتیاز برسند؛ ۵۱ امتیازی که از حداقل حدنصاب قهرمانی ۶ امتیاز بالاتر است.

در تورنمنت‌های دوره‌ای حداقل امتیازی که می‌تواند ضامن قهرمانی یک تیم باشد، تعداد بازی ضربدر ۲ بعلاوه یک است. یعنی در هفته بیست و دوم یک لیگ اگر تیمی به امتیاز ۴۵ برسد به حدنصاب قهرمانی دست پیدا کرده است. در لیگ ۱۶ تیمی که در ۳۰ هفته برگزار می‌شود، هر تیمی به امتیاز ۶۱ برسد می‌تواند قهرمانی‌اش را تضمین کند. اکنون پرسپولیس 51 امتیاز دارد، یعنی حداکثر 10 امتیاز دیگر تا قهرمانی، شاید هم کمتر!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها