نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن و گران ترین بازیکن تاریخ مذاکراتش را با رئال مادرید تا جایی پیش برده که حتی شماره پیراهن خود را هم انتخاب کرده است. نیمار شماره 10 رئال می شود.
کد خبر: ۱۱۱۸۶۲۷
نیمار شماره پیراهنش در رئال مادرید را هم انتخاب کرد ؛ داستان خیانت یک ستاره

به گزارش جام جم آنلاین ، این داستان یک خیانت است. اکنون رسانه های فرانسوی شدیدترین حملات را به سمت نیمار تدارک دیده اند.

این برزیلی تابستان به عنوان گران ترین بازیکن تاریخ با مبلغی 198 میلیون پوندی از بارسلونا راهی پاری سن ژرمن شد. اما هر چقدر زمان می گذرد بیشتر ثابت می شود که نیمار برای استفاده دیگری از پاری سن ژرمن راهی این تیم شده است نه کمک به قهرمانی این تیم در اروپا.

-نیمار نخستین بار در سال 2012 یعنی زمانی که هنوز برای سانتوس بازی می کرد از رئال مادرید پیشنهاد دریافت کرد اما بر اساس عشق و علاقه به بارسلونا در سال 2013 به این تیم پیوست. عشق و علاقه خیلی زود تمام شد. مشکلات قرارداد نیمار با بارسلونا و پولشویی وسیعی که این وسط اتفاق افتاده بود روز به روز نیمار را از بارسلونا دور و دورتر کرد. جدایی نیمار از بارسلونا پس از چهار سال در نهایت در تابستان 2017 رقم خورد و این ستاره برزیلی به بهانه «فرار از زیر سایه مسی» و «شانس بیشتر برای کسب توپ طلا» با 198 میلیون پوند راهی پاری سن ژرمن شد.

-چالش های نیمار در پاری سن ژرمن خیلی زود آغاز شد. بهانه زدن پنالتی بود. او با کاوانی مهاجم اروگوئه ای پاری سن ژرمن بر سر زدن ضربه پنالتی اختلاف پیدا کرد. در دیدار با دیژون این اختلاف به اوج رسید، یعنی زمانی که کاوانی برای زدن ضربه اعلام آمادگی کرد (این گل باعث می شد رکورد زلاتان را بزند) اما نیمار اجازه نداد و خودش پشت ضربه پنالتی ایستاد. او به همین دلیل به شدت از سوی هواداران هو شد.

-نیمار در پاری سن ژرمن دو دستگی عجیبی را ایجادکرده است. رسانه های فرانسوی مدام بر روی این موضوع تاکید می کنند. دو دستگی در تیم پاریسی شامل تقابل دسته برزیلی ها با دسته بازیکنان آرژانتینی و اروگوئه ای این تیم است. نیمار با این اتهام روبرو است که در بارسلونا نیز با دنی آلوز چنین باندی را تشکیل داده بود.

-قسمت تلخ تر داستان خیانت بزرگ نیمار این است که می خواست از بارسلونا به طور مستقیم به رئال برود اما اطرافیان گفتند این موضوع حساسیت های زیادی را به دنبال خواهد داشت. او تصمیم گرفت به پاری سن ژرمن برود تا اگر خواست به رئال برود نیمی از حساسیت های پروژه خیانت از بین رفته باشد. حالا سواستفاده بزرگ او از تیم معتبر پاریسی روز به روز آشکارتر می شود.

-رفتارهای زشت نیمار ادامه دارد. پنالتی می زند، در تقابل با بازیکن حریف حرکات ناجوانمردانه انجام میدهد(اینجا)، حضور در ترکیب پاری سن ژرمن را به تمسخر می گیرد و همه خوب می دانند از حضور در پاریس خسته و ناراضی است.

داستان خیانت تا تابستان پیش رو ادامه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها