لژیونرهای فوتبال ایران به عنوان گلزن عملکردهای بسیار متفاوتی در باشگاه های مختلف خود داشته اند. در این میان کریم انصاری فرد مهاجم تیم المپیاکوس یونان از لحاظ گلزنی بهترین عملکرد را در میان همتایانش داشته است.
کد خبر: ۱۱۱۸۰۰۴
کریم انصاری فرد ؛ آقای گل لژیونرهای فوتبال ایران

به گزارش جام جم آنلاین ، در بین لژیونرهای فوتبال ایران، کریم انصاری فرد با 12 گل زده علاوه بر اینکه بهترین آمار را داراست، در صدر جدول گلزنان لیگ یونان هم، قرار دارد.

بعد از انصاری فرد، کاوه رضایی بازیکن ایرانی تیم شارلوای بلژیک توانسته است با به ثمر رساندن 10 گل در رده ی بعدی قرار بگیرد. این بازیکن در جدول گلزنان لیگ بلژیک در رده دوم جای خود را تثبیت کرده است.

در رده سوم علیرضا جهانبخش قرار دارد. جهانبخش که با پیراهن آلکمار هلند روزهای درخشانی را سپری می کند، تاکنون 8 گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

رضا قوچان نژاد نیزکه فصل گذشته برای کسب عنوان آقای گلی می‌جنگید، موفق شده در لیگ فعلی هلند 3 گل با پیراهن هیرنوین، وارد دروازه حریفانشان بکند. هر چند مهاجم تیم ملی کشورمان در اغلب بازی های این فصل به دلیل مصدومیت حضور نداشت؛ اما نسبت به فصل قبل آمار ضعیف تری را از خود به جا گذاشته است. قوچان نژاد فصل قبل برای تیمش 18 گل به ثمر رسانده بود.

سردار آزمون در سال منتهی به جام جهانی آمار بسیار ضعیفی از خود نشان داده است. آزمون که اغلب در تیم روبین کازان، نیمکت نشینی را تجربه کرده است، فقط موفق به زدن یک گل برای تیمش شده است.

مهدی طارمی و سجاد شهباز زاده هم تا به اینجا موفق به گلزنی با پیراهن تیم جدیدشان در لیگ ستارگان قطر نشده اند؛ هر چند این 2 بازیکن در نیم فصل دوم به الغرافه و القطر ملحق شده اند و تاکنون در بازی‌های اندکی حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها