پزشک جراح هافبک بوشهری استقلال تهران با بیان اینکه مهدی قائدی بیهوش است، گفت: با توجه به این که این بازیکن باید دوران نقاهت مناسبی را پس از سانحه رانندگی طی کند، احتمال دارد حداقل دو ماه قادر به حضور در میادین فوتبال نباشد.
کد خبر: ۱۱۱۷۸۶۷
آخرین وضعیت مهدی قائدی / دوری از فوتبال حداقل دو ماه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، احسان رحمانیان امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر اظهار داشت: در اوائل بامداد امروز، به دنبال اطلاع از یک فقره تصادف جرحی به بیمارستان آمدم و در کمترین زمان ممکن زمینه انتقال یکی از مصدومین که هافبک جوان بوشهری تیم فوتبال استقلال تهران است را به اتاق عمل انجام دادم.

وی افزود: حجم ضربه وارد به ناحیه شکم مهدی قائدی در سانحه رانندگی به گونه‌ای بود که با خونریزی فراوان و افت شدید فشارخون همراه شده بود که ضمن انجام سی‌تی‌اسکن و آزمایشات مرتبط، در کمترین زمان ممکن به اطاق عمل بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر منتقل شد.

پزشک جراح هافبک بوشهری استقلال تهران تصریح کرد: در طی یک عمل موفقیت‌آمیز، توانستیم خونریزی داخلی وی را کنترل کنیم اما به جهت این که با بالارفتن سطح هوشیاری امکان دارد بیمار مجدد دچار خونریزی شود، سعی شده که به شکل کنترل‌شده‌ای سطح هوشیاری بیمار پایین نگه‌داشته شود.

وی با اعلام این که قائدی هنوز بیهوش است، گفت: وضعیت کنونی بیمار از نظر علائم حیاتی در مجموع رضایت‌بخش است اما احتمال این که بیمار مجدد دچار خونریزی شود، دور از ذهن نیست.

رحمانیان بیان کرد: با توجه به حال عمومی هافبک استقلال تهران، از فردا مداخلات درمانی برای افزایش میزان هوشیاری بیمار توسط تیم پزشکی مستقر در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر انجام می‌شود.

رحمانیان در خصوص زمان برگشت این بازیکن به میادین ورزشی، عنوان کرد: آن چه در وهله اول برای ما اهمیت دارد برگشت سلامت این بیمار است اما با توجه به این که باید دوران نقاهت مناسبی را پس از این سانحه رانندگی طی کند، احتمال داده می‌شود که تا حداقل دو ماه آینده قادر به حضور در رقابت‌های رسمی فوتبالی نخواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها