مهاجم ایرانی تیم المپیاکوس قول داد ایران در جام جهانی بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۱۷۲۷۲
ایران در جام جهانی بهترین عملکرد را خواهد داشت

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، کریم انصاری‌ فرد در این فصل عملکرد خیره کننده‌ای در المپیاکوس داشته است. او با وجود نیمکت نشینی در ۳ ماه اول لیگ یونان، بعد از تغییر سرمربی جایگاه خود را در این تیم پیدا کرد و توانسته است با ۱۱ گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ یونان قرار گیرد.

وی درباره وضعیت خود و تیمش گفت: ما می‌خواهیم هم به قهرمانی در لیگ و هم به قهرمانی در جام حذفی برسیم. برای رسیدن به این هدف کار سختی در پیش داریم ولی دست از تلاش نخواهیم کشید. من مطمئن هستم که می‌توانیم در هر دو جام به موفقیت برسیم. الان بازی سختی برابر آاک آتن در جام حذفی در پیش داریم که باید بتوانیم با حمایت هواداران‌مان به برتری برسیم و راهی مرحله بعد شویم. در لیگ هم در صدر جدول قرار داریم و توانستیم امتیازات از دست رفته را به خوبی جبران کنیم. ما خیلی خوب توانستیم امتیازات خودمان را جمع کنیم. در ابتدای فصل امتیازات زیادی را از دست دادیم و از صدر فاصله گرفتیم ولی الان در شرایط خیلی خوبی هستیم. از شرایط خودم در تیم خوشحال هستم ولی دوست دارم گل‌های بیش‌تری در ادامه فصل برای تیمم به ثمر برسانم.

مهاجم ایرانی درباره حضور احسان حاجی صفی در تیم المپیاکوس گفت: من خیلی خوشحال شدم که او توانست به جمع ما بپیوندد. او بازیکن خیلی خوبی است و من مطمئن هستم که می‌تواند خیلی به تیم ما کمک کند.

انصاری‌فرد درباره جام جهانی روسیه نیز به صحبت پرداخت و گفت: جام جهانی انگیزه و روحیه زیادی به من می‌دهد. ما در گروه سختی قرار گرفتیم و باید با اسپانیا، پرتغال و مراکش بازی کنیم. مطمئن هستم بازی‌های این گروه تجربه من و سایر بازیکنان تیم ملی ایران را بالا خواهد برد. قول می دهم در جام جهانی بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.

وی در پایان گفت: از هواداران تیمم تشکر می‌کنم. حتی وقتی من بازی هم نمی‌کردم سعی کردند تا به من روحیه بدهند و خیلی به من کمک کردند تا بتوانم به شرایط خوب برگردم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها