برنامه "مجله والیبال" رادیو ورزش، با شفقی، سرپرست جدید سازمان لیگ والیبال، در ارتباط با برنامه هایی که مدنظر دارد به گفتگو پرداخت.
کد خبر: ۱۱۱۶۹۸۴
برنامه های سرپرست جدید سازمان لیگ

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رادیو ورزش، شفقی، سرپرست جدید سازمان لیگ والیبال در تشریح اولویت های کاری خود اظهار داشت: تمام کارهایی که تا به اکنون انجام شده با روال قبلی بوده و هنوز به صورت سیستماتیک کاری انجام نداده ایم. اولویت کاری من ابتدا این است که کار را سیستماتیک کنم؛ بدین معنی که هر تیمی که می خواهد وارد لیگ شود، از این پس از طریق سیستم ورود پیدا کند و تنها موارد اصلی کارها به ما ختم شود. با این روش دیگر دردسر اینکه تیم ورودیه داده یا خیر، بازیکن سرباز بوده یا نه و غیره نخواهیم داشت. ما در سال آتی نرم افزار را طراحی و راه اندازی می کنیم.
وی، در پاسخ به این سوال که شما با چه شروطی این مسئولیت را پذیرفتید، عنوان کرد: دخالت هایی که در سازمان لیگ صورت می گیرد، عاملی بوده که بسیاری از افراد از این سازمان جدا شوند؛ اما زمانیکه کارها به صورت سیستماتیک انجام شود، دخالت ها و ورود تیم های بی هویت در لیگ برتر کم خواهد شد.
شفقی، تصریح کرد: تیم های شرکت کننده در لیگ برتر کشور باید تضمینی دهند که این تضمین مالی است و باید از طریق سیستم انجام می شود. اگر تیم نتواند آن مبلغ را تأمین کند، به لیگ ورود پیدا نخواهد کرد.
وی، به گفتگویی که با رئیس فدراسیون والیبال داشت اشاره کرد و گفت: در گفتگویی که با ضیایی داشتم، قرار بر این شد در دو ماه انتهایی سال کارهای توافق شده را پیش ببرم و اگر نتوانستم شخص دیگری جایگزین بنده شود.
برنامه مجله والیبال، با اجرای مسعود اسکویی، کارشناسی علی شاکری و تهیه کنندگی سید محمدی، هر پنج شنبه ساعت ۰۹:۰۵ به مدت ۵۵ دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها