پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای تیم پرسپولیس باز نخواهد شد.
کد خبر: ۱۱۱۵۴۹۵
خبر بد برای پرسپولیس؛ پنجره تابستانی باز نمی‌شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرورزشی، این در حالی است که پیشتر گفته می‌شد وکیل سوئیسی در تلاش است این پنجره را برای پرسپولیسی‌ها باز کند. رای صادره جنبه عمومی دارد و تغییر نخواهد کرد. پیشتر مهدی طارمی محرومیت خود را سپری کرد و غرامت 750 هزار یورویی باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی هم بر اساس توافق صورت گرفته میان باشگاه ایرانی و هم چنین باشگاه ترکیه‌ای بخشیده شد که فیفا با آن مشکلی ندارد اما برنامه‌ای برای باز کردن این پنجره ندارد و معتقد است چون تخلف محرز بوده پرسپولیس باید این محرومیت را سپری کند.

به واقع این بخش از رای از سوی فیفا به عنوان مدعی العموم صادر شده تا بازیکنان متوجه عواقب عقد قرارداد با دو باشگاه به طور همزمان شوند و هم چنین باشگاهی که مطلع است بازیکن با تیم دیگری قرارداد بسته او را پای میز مذاکره و عقد قرارداد ننشاند.

گفته می‌شود فیفا اگر نیت به باز کردن پنجره تابستانی تیم پرسپولیس داشت اصلا چنین رایی را صادر نمی‌کرد و نیتش از صدور این رای تنها دفاع از باشگاه ریزه اسپور نبوده و همان طور که اشاره شد این رای صادر شد تا همه باشگاه‌ها و بازیکنان متوجه عواقب بد چنین تخلفی شوند. به واقع این رای یک آگاهی به باشگاه‌های ایرانی بود. حالا پرسپولیس باید تلاش کند در ابتدای فصل آتی بازیکنانش را حفظ کند. با همین ترکیب تیم پرسپولیس تیم خوبی است و چه بسا بتواند قهرمانی‌اش را در فصل آینده هم تکرار کند. کما اینکه در همین فصل هم گزینه اصلی قهرمانی در لیگ برتر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها