برای او می شود زیباترین تیترها را زد، آخرین تیتر زیبایی که از او دیدیم همین چند لحظه پیش بود. «یک شهر، یک تیم، یک مرد». تیترهای زیبا را فقط درباره بازیکنانی مثل او می توان به کار برد. نه هیچکس دیگر...
کد خبر: ۱۱۱۵۴۶۶
درباره «آقای خاص» فوتبال ایران / پیش به سوی اسطوره شدن

به گزارش جام جم آنلاین ، از شالیزارها به فوتبال رسید، ستاره شد، گل زد و شهرت زیادی به دست آورد. اما یادش نرفت هر چند وقت یکبار به شالیزار برود و به خانواده اش در کارهای شالیزار و کاشت و دروی برنج کمک کند.

می توانست یک ستاره معمولی باشد اما تصمیم گرفت قدم در راه اسطوره ها بگذارد و به همین دلیل در شرایطی که پیشنهادات لیگ برتری داشت به عشق دیارش مازندران به نساجی دسته یکی رفت. قول داد به عشق شماره 24 پیراهن کاپیتان فقید پرسپولیس هادی نوروزی 24 گل در دسته یک بزند و همین کار را هم کرد. آقای گل شد و به لیگ برتر برگشت. پیراهن تیم سایپایی را بر تن کرد که علی دایی سرمربی اش بود. خوب گل می زد و خوب گل می ساخت. اما وقتی متوجه شد تیم شهرش نساجی نیاز به کمک او دارد ستاره بودن را رها کرد و دوباره به لیگ دسته یک برگشت. کدام ستاره این کار را می کند؟ فقط یک نفر، کار خودش بود. این 28 ساله مازندرانی خیلی وقت است که قدم در راه اسطوره بودن گذاشته است. او که در بازگشت به تیمش نساجی همین دیروز در اولین بازی‌اش قیچی ۳ امتیازی زد. حالا نساجی در جایگاه سوم لیگ دسته اول قرار دارد. او محمد عباس زاده است، آقای خاص فوتبال ایران. کسی که نه پورشه می خرد نه در اینستاگرام جملات قصار منتشر می کند. در سال منتهی به جام جهانی راهی تیم شهرش می شود تا به آنها کمک کند. بی خیال لیگ برتر، پیشنهادات قطری و کی روش و جام جهانی می شود. عباس زاده اسطوره است. اسطوره می ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها