شب گذشته مراسم پرماجرای معارفه مهدی طارمی در هتل گراند حیات قطر برگزار شد، مراسمی که سر و صدای زیادی به پا کرد و چهره های زیادی در آن حضور داشتند.
کد خبر: ۱۱۱۴۳۲۳
لحظه به لحظه با معارفه مهدی طارمی؛ از شایعه دیپورت شدن تا پوشیدن پیراهن شماره 9 +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین ، شب گذشته خبر مربوط به احتمال دیپورت مهدی طارمی نخستین خبری بود که از قطر رسید. در حالی که بسیاری در انتظار بودند مراسم معارفه این مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در قطر آغاز شود خبر رسید که بنا به دلایلی این بازیکن از تیم الغرافه دیپورت شده است.

شبکه الکاس قطر شب پیش از منابعی آگاه خبر داد که لوئیس خیمنز، لژیونر آسیایی الغرافه با این باشگاه برای جدایی به توافق نرسید و از قراردادش که تا سال ۲۰۱۹ است کنار نکشید تا در این تیم ماندنی شود.

باشگاه الغرافه پیش از این رسما اعلام کرده بود که نام مهدی طارمی، مهاجم جدیدش را به جای خیمنز که سهمیه آسیایی این تیم به شمار می‌آید، ثبت خواهد کرد اما با این خبر الغرافه نمی تواند طارمی را به عنوان سهمیه آسیایی خود ثبت کند. این درحالی است که جلسه معارفه طارمی دیشب ساعت ۱۹:۳۰ در دوحه آغاز شد.

خبر توافق سه جانبه هم رسید

لحظاتی از اعلام خبر دیپورت شدن طارمی نگذشته بود که بلافاصله خبر کاملا متفاوتی به گوش رسید. در حالی که برخی از منابع از دیپورت شدن طارمی خبر می دادند خبر دیگری مبنی بر توافق سه جانبه باشگاه های پرسپولیس، الغرافه و شخص مهدی طارمی منتشر شد.

بر اساس خبر رسیده توافق سه جانبه الغرافه و پرسپولیس و طارمی نهایی و جهت امضای پرسپولیس ارسال شد.

الغرافه پس از عدم توافق خیمینز بازیکن فلسطینی این تیم برای توافق و جدایی، او را از لیست خارج کرد و پول او را می پردازد تا به این ترتیب دیپورت شدن طارمی منتفی شود.

سفیر هم آمد

مراسم معارفه مهدی طارمی به این ترتیب آغاز شد. در مراسم معارفه طارمی سفیر ایران در قطر حضور داشت و به هتل گراند حیات رفت. علاوه بر او بسیاری دیگر از مدیران و مسئولان باشگاه نیز حضور داشتند.

باز هم شماره 9

دقایقی پس از آغاز این مراسم معارفه عکس هایی رسید که در این عکس ها بنرهایی نشان میدهد که شماره 9 برای طارمی انتخاب شده است.

کیک طارمی را هم بریدند

در ادامه این مراسم کیک مخصوص مهدی طارمی هم بریده شد.

بوسه بر پیراهن پرسپولیس

پس از این مراسم تعدادی از هواداران از طارمی تقاضای عکس و امضا کردند. یکی از هواداران پیراهن شماره 9 را به طارمی برای امضا داد که این بازیکن ابتدا بر آن بوسه زد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها