هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته اول

شکست سنگین برق در شیراز

تیم فوتبال اکسین البرز بهترین نتایج را در بازی‌های خانگی‌اش در لیگ دسته اول گرفته و این در حالی است که این تیم در دیدارهای خارج از خانه عملکرد ضعیفی دارد.
کد خبر: ۱۱۱۴۱۱۷
آمار عجیب تیم اکسین؛ صدرنشین در خانه و قعرنشین خارج از خانه!

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، تیم فوتبال اکسین البرز در پایان هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر با ۲۹ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

این آمار نشان می‌دهد نمی‌توان شانس زیادی برای صعود این تیم به لیگ برتر قائل بود اما در عین حال نباید آنها را بدون شانس هم دانست.

نقطه اوج عملکرد اکسین نتایج آنها در بازی‌های خانگی شان است. درست برخلاف بازی‌های خارج از خانه که آنها ضعیف ترین عملکرد را بعد از راه آهنی دارن که مقتدرانه به قعر جدول تکیه زده است.

اکسینی‌ها ۱۰ بار در این فصل در خانه خود به میدان رفته‌اند که از این ۱۰ بازی با ۷ پیروزی و ۳ مساوی بدون آن که شکستی در خانه تجربه کرده باشند و با کسب ۲۴ امتیاز دارای بهترین عملکرد در بین ۱۸ تیم حاضر در این مسابقات هستند. این تیم در دیدارهای خانگی‌اش ۱۶ بار گلزنی کرده و ۷ بار هم گل خورده است.

نزدیک ترین عملکرد را در بازی‌های خانگی نساجی به اکسین دارد. نساجی نیز مثل اکسین ۱۰ بار در ورزشگاه خانگی‌اش به میدان رفته و با ۷ پیروزی، ۲ مساوی و یک شکست و کسب ۲۲ امتیاز دومین تیم در بازی‌های خانگی محسوب می‌شود. نفت مسجد سلیمان با ۹ بازی خانگی و کسب ۲۰ امتیاز از این تعداد بازی خانگی در رده سوم قرار می‌گیرد.

دو تیم راه آهن و صبا که در جدول حقیقی این مسابقات هم در دو رده انتهایی قرار دارند، ضعیف ترین عملکرد را در بازی‌های خانگی دارند. عملکرد این دو تیم تاحدود زیادی در بازی‌های خانگی به هم شباهت دارد.

هر دو تیم ۱۰ بار در خانه به میدان رفته اند و با ۴ مساوی و ۶ شکست نه تنها با ۴ امتیاز در رده‌های هفدهم و هجدهم قرار می‌گیرند، بلکه تنها تیم هایی هستند که در خانه خود پیروز نشده‌اند.

اکسینی‌ها در بازی‌های خارج از خانه عملکردی کاملا متفاوت با بازی‌های خانگی دارند و در جدول فرضی این خارج از خانه تنها راه آهن پایین تر از این تیم قرار می‌گیرد.

راه آهن با ۹ شکست از ۹ بازی خارج از خانه بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و اکسین که تیم صدرنشین بازی‌های خانگی است، با کسب ۵ امتیاز از ۹ بازی خانگی در رده هفدهم این جدول قرار می‌گیرد.

اکسین خارج از خانه یک بار پیروز شده، ۲ بار میزبانانش را متوقف کرده و ۶ بار هم با شکست از میدان خارج شده است. آنها ۴ بار خارج از خانه گل زده اند و ۹ بار هم گل خورده‌اند.

در بازی‌های خارج از خانه نفت مسجد سلیمان با ۲۲ امتیاز از ۱۰ بازی بهترین عملکرد را دارد، بادران با ۱۷ امتیاز از ۱۰ بازی و آلومینیوم اراک با ۱۵ امتیاز از ۱۰ بازی در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها