سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت که سرمربی این تیم بازیکنان سرخپوشان را دوست دارد و صحبتی در مورد خروج بازیکنی نکرده است.
کد خبر: ۱۱۱۴۰۵۳
گرشاسبی: برانکو عاشق تمام بازیکنان پرسپولیس است/ منتظر رسیدن امضای طارمی و الغرافه هستیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، حمیدرضا گرشاسبی در پاسخ به این پرسش که آیا از این وضعیت فوتبال و بدهی‌های باشگاه پرسپولیس خسته شده است یا خیر گفت: نه، ما تلاش می‌کنیم تا هر چه زودتر بدهی‌های باشگاه را صاف کنیم و آن را به نقطه صفر برسانیم و کار سازندگی را با سرعت و شتاب بیشتری ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بدهی‌های خارجی باشگاه تمام شده است یا خیر، اظهار داشت: بیش از 70 درصد بدهی‌ها پرداخت شده و بقیه بدهی‌ها نیز به مرور زمان پرداخت خواهد شد؛ تا قبل از اینکه خطری باشگاه پرسپولیس را تهدید کند بدهی‌ها به طور کامل تسویه شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چه اقداماتی باید انجام شود تا دیگر بازیکن خارجی به ایران نیاید و سپس به فیفا شکایت کند تصریح کرد:‌ یک مجموعه باید مراقبت‌های لازم را انجام دهد. هم فدراسیون فوتبال و هم باشگاه‌ها باید در این قضیه مراقب باشند. ممکن است من حواسم را جمع نکنم اما فدراسیون فوتبال که ناظر بر کار ماست باید مراقب باشد تا قبل از وقوع حادثه‌ای از اتفاقات غیرمترقبه پیشگیری شود.

گرشاسبی افزود: به نوبه خودم تلاش می‌کنم در قرارداد هر بازیکن خارجی حرفه‌ای‌تر عمل کنیم چون شرایط این بازیکنان با بازیکنان ایرانی تفاوت دارد.

وی در مورد مصدومیت کمال کامیابی‌نیا که باعث شده چند هفته‌ای از جمع سرخپوشان دور خواهد بود خاطرنشان کرد: کتف این بازیکن در حادثه‌ای که در استخر دید دچار دررفتگی شد. او در یک حرکت ورزشی بدشانسی آورد. کامیابی‌نیا می‌خواست در آب شیرجه بزند و دست‌هایش را بالا برد که خدا را شکر این اتفاق به خیر گذشت حال او اکنون خوب است و فکر می‌کنم در کمتر از دو هفته آینده به میادین بازگردد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا برانکو به خاطر ناقص بودن ترکیب هر هفته پرسپولیس به گرشاسبی گلایه کرده است یا خیر گفت: چنین چیزی صحت ندارد.

گرشاسبی در مورد انتقال مهدی طارمی به الغرافه قطر و در پاسخ به این پرسش که آیا مبلغ رضایت‌نامه این بازیکن به باشگاه پرسپولیس باید پرداخت شود تا آی تی سی این بازیکن صادر شود، گفت: بله، پس از درخواستی که باشگاه قطری به ما فرستاد گفتیم شرایط خود را اعلام کنید، آنها این کار را انجام دادند و ما در چند بند تغییراتی ایجاد کردیم. پس از ارسال این نامه آنها درخواست‌های ما را پذیرفتند و ما منتظر رسیدن امضای طارمی و باشگاه الغرافه هستیم. باید این نامه را بررسی کنیم که اگر مورد قبول ما واقع باشد آن را امضا می‌کنیم. این اتفاق باید هر چه سریعتر رخ دهد چون زمان نقل و انتقالات باشگاههای قطری رو به پایان است.

وی در مورد مبلغ رضایتنامه طارمی گفت: اجازه دهید در این خصوص چیزی نگویم تا قطعی شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است با شرایط باشگاه الغرافه و مبلغ رضایتنامه موافقت نشود عنوان کرد: هر چیزی در این فوتبال قابل پیش‌بینی است.

گرشاسبی در مورد احتمال بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس گفت: ما به طارمی خیلی اصرار کردیم، حتی با او نشستی هم برگزار کردیم و علاقه داشتیم که بیاید و جبران کند به خصوص در لیگ قهرمانان آسیا که به او بسیار نیاز داشتیم. اما این بحث دلی است و او دوست داشت تجربه جدیدی در خارج از کشور تجربه کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه پرسپولیس در این انتقال به دنبال سوددهی بوده است، عنوان کرد: صادقانه می‌گویم که یک درصد بحث سوددهی در ذهن ما نبود. من از هر کسی که فکر کند باشگاه در این موضوع به دنبال سوددهی بوده است ناراحت می‌شوم. طارمی به ما گفت بیش از 3 ماه از قراردادم باقی نمانده و به من کمک کنید که به یک باشگاه خارجی منتقل شوم تا مبلغی هم نصیب باشگاه پرسپولیس شود. او دلش می‌خواست که در خارج از کشور بازی کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در این باره که کار این باشگاه با رفتن یک بازیکن دیگر سخت خواهد شد، خاطر نشان کرد: سایر بازیکنان تا انتهای فصل با ما قرارداد دارند. قرار است برانکو در همین چند روزه لیستی به ما ارائه کند تا طبق آن با بازیکنان مورد نظر خود صحبت کنیم. تا حالا بازیکنان ما نه نق زدند و نه ساز جدایی سر داده‌اند. آنها با صفا و صمیمیت به باشگاه پرسپولیس کمک می‌کنند و این فاصله امتیازی ما با سایر رقیبان نشان می‌دهد که همه آنها دلی به پرسپولیس کمک می‌کنند. از هواداران می‌خواهم که در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

گرشاسبی که با رادیو تهران صحبت می‌کرد، در مورد اینکه آیا درگیری برخی بازیکنان مانند درگیری بیرانوند با یکی از مدافعان پرسپولیس در یک مسابقه در برخی از دیدارها نگران‌کننده است یا خیر، گفت: ممکن است هر کسی در جاهایی که تمرین می‌کنند با هم بگو مگو داشته باشند ممکن است یک نفر بگوید چرا به من درست پاس ندادی؟ پرسپولیس، باشگاه بزرگی است و مسائل کوچک در اینجا بزرگ جلوه داده می‌شود. بازیکنان ما پس از درگیری کوچک با هم بلافاصله یکدیگر را بغل کردند آنها به باشگاه و کمیته انضباطی آمدند و حتی با یک ماشین از باشگاه خارج شدند. در کنار هم فردا (پنجشنبه) یک برد دیگر به پیروزی‌های پرسپولیس اضافه خواهیم کرد.

وی درخصوص خبر یکی از رسانه‌ها مبنی بر اینکه برانکو یکی از بازیکنان تیمش را نمی‌خواهد اظهار داشت: تا این لحظه، برانکو عاشق تمام بازیکنان است و هیچ صحبتی درباره خروج بازیکنی نکرده است. از رسانه‌ها و قلم‌به‌دست‌ها خواهش می‌کنم در فصلی که مشکلاتی اعم از محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی گریبانگیر پرسپولیس شده، حساسیت هواداران را تحریک نکنند و کمک کنند بحران نیم‌فصل را سپری کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد رأی نیاوردن مهدی تاج به عنوان نماینده فوتبالی‌ها در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک تصریح کرد: چه نظری در این خصوص بدهم؟ مطمئناً تاج در این قضیه فعالیت و تلاشی نکرده است. نمی‌توانم در این خصوص پاسخ دقیقی بدهم. این کارها پیگیری و لابی‌گری نیاز دارد تا رأی‌دهنده‌ها برنامه‌های هر کسی را بپذیرند. در فوتبالی که این همه سر و صدا دارد و همه مردم به آن توجه دارند، جای کسی از فوتبال که در این کمیته نظرات خود را اعلام کند، خالی است.

گرشاسبی در خصوص نظر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره سلامت انتخابات مجمع فدراسیون فوتبال که منجر به انتخاب اسلامیان در جدال با عزیزی خادم بود، گفت: من مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیستم و در سمت سرپرستی فعالیت می‌کنم. من در این مجمع حضور داشتم و بهتر بود که آرای همه اعضا به صورت تک تک روی تخته نوشته شود تا شبهه‌ای ایجاد نشود.

وی درباره آرمان گرشاسبی فرزند خواننده‌اش در گروه چارتار و در پاسخ به این پرسش که آیا پسر او ترانه‌ای برای باشگاه پرسپولیس می‌خواند یا خیر، خاطرنشان کرد: او در چارچوب ترانه‌هایی که در کنسرت‌های خود می‌خواند، فعالیت می‌کند. اطلاعات کاری او حرفه‌ای است و می‌گوید این کار (خواندن ترانه برای باشگاه پرسپولیس)، کار خواننده‌های دیگر است. او گفت وظیفه من این است که در سالن، کنسرت اجرا کنم و وارد مسائل دیگر نمی‌شوم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس شامل تخفیف شود یا خیر، گفت: احتمال این اتفاق وجود دارد و در این راستا تلاش می‌کنیم. تفاهمنامه باشگاه پرسپولیس با ریزاسپور را به فیفا ارسال کرده‌ایم و آنها هم این نامه را به CAS ارائه کرده‌اند. رقم خوردن این اتفاق سخت است اما از آن ناامید نیستیم. امیدوارم تصمیم خوبی در این زمینه گرفته شود.

گرشاسبی با بیان اینکه قرارداد 10 بازیکن پرسپولیس در انتهای فصل به پایان می‌رسد، در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه پرسپولیس می‌تواند بازیکن آزاد جذب کند یا خیر، اظهار داشت: خیر، این اتفاق تا زمانی که وضعیت پنجره‌های نقل و انتقالاتی پرسپولیس مشخص نشود، رخ نمی‌دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا کمیته انضباطی برای باشگاه پرسپولیس زودتر از سایر باشگاه‌ها رأی صادر می‌کند، گفت: من در جلساتی که با تاج، ساکت و اعضای کمیته انضباطی داشتم، مواردی را مطرح کردم و آنها هم این موضوع را می‌پذیرفتند. بعضاً شرایط خاصی وجود دارد و ما هم با احترام به همین شرایط خاص، به این آرا تمکین می‌کنیم. بعضی اوقات افراد دیگری مقصر هستند که تقصیر به گردن پرسپولیس می‌افتد. مثلاً در یک بازی که سه پنالتی برای پرسپولیس اعلام نشد، داور مقصر اصلی است. وقتی در خیابان یک ماشین جلوی شما می‌پیچد، ممکن است داد و فریاد کنید، اما باید بررسی شود که چه کسی باعث ایجاد این داد و فریاد شده است. مکاتبه کرده بودیم که این مسائل بررسی شود. داور باید جریمه را پرداخت کند، نه باشگاه پرسپولیس. دنبال این هستیم که اصلاحاتی در این قضیه صورت بگیرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان ابراز امیدواری کرد فردا هواداران با حضور پُرشور خود در ورزشگاه آزادی در بازی با گسترش فولاد، پرسپولیس را به یک پیروزی دیگر در بُعد فرهنگی، ورزشی و معنوی برسانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها