مشخص بود که سنگ بزرگ نشانه نزدن است. از همان ابتدا که گفتند جزیره کیش میزبان برخی از دیدارهای جام جهانی خواهد بود پیش بینی می شد که این رویایی بیش نباشد.
کد خبر: ۱۱۱۴۰۲۹
نوع همکاری ایران و قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ ؛ خبری از میزبانی کیش نیست!

به گزارش جام جم آنلاین ، بر اساس گزارش سایت «زیت آنلاین» آلمان، قطر از آنجایی که تعداد ورزشگاه‌هایش برای میزبانی از مسابقات جام جهانی 2022 کم است، به اندازه کافی جا برای اسکان هواداران فوتبالی که از سراسر دنیا به این کشور سفر خواهند کرد، ندارد و در کنار اینها پروژه‌های آماده‌سازی جام جهانی به کندی پیش می‌رود، مسئولان قطری در حال مذاکره با ایران درباره همکاری با یکدیگر در این رابطه هستند. بر اساس گزارش این سایت، ایران و قطر درباره نحوه اسکان برخی از تماشاگران جام جهانی در جزیره کیش توافق می کنند، این خبری است که تسنیم می دهد.

البته این موضوع نیاز به پیش بینی رسانه های آلمانی و دیگر رسانه های خارجی ندارد چرا که وقتی مسئولان فدراسیون و دیگر رسانه ها ذوق زده از احتمال میزبانی ایران برای چند مسابقه جام جهانی گفتند پیش بینی می شد که قطری ها از ایران فقط برای اسکان مسافران جام جهانی کمک می خواهند نه چیز دیگر، درست چیزی که اکنون سایت زیت آنلاین آلمان به آن اشاره می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها